Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kwaliteitsverlies is ook iets dat relatief is, voor heel wat mensen is welfs slechte kwaliteit van beeld meer dan genoeg; daarnaast hangt het ook af van hoe de film opgebouwd is (veel snelle bewegingen moeten anders gecomprimeerd worden dan gewoon een rustige praatscène). Ik zou zeggen, probeer het eens uit, en dan kan je zien of het je aanstaat (ikzelf gebruik voor single layers meestal het verouderde DVD Decrypter in combinatie met DVD Shrink, kwalitatief is dat zeker niet de topcombinatie (daarvoor heb je professionele encoders nodig), maar voor mij volstaat het best (ik verwijder dan meestal wel de DTS-audiosporen of audiosporen in talen die hier toch nooit opgezet zullen zorden en dan eventueel nog de extra's en menu's), dan valt het meestal wel te doen. Op de klassieke webstek over het kopiéren van dvd's (doom9.org), staan er genoeg tutorials die wat uitleggen waarop je moet letten enzovoorts.
||
Citaat:
![]() Het is logisch dat er altijd kwaliteitsverlies optreedt (wat ********** ook zei). Ik heb ook de audiosporen verwijderd die ik toch niet gebruik (Pools enzo).. Verder heb ik gekeken op de site die je gaf (nooit van gehoord trouwens), en daar kan ik verder wel mee uit de voeten. Bedankt! ![]()
||
Citaat:
Rippen met DVDShrink duurt mij namelijk erg lang (7 uur ![]()
||
Citaat:
Hij doet het DVD'tje bij het rippen niet in de brander, maar in onze aparte dvd-speler in de computer. Dit gaat sneller zegt hij. Misschien ligt het wel aan je computer dat het zo langzaam gaat? Of zijn bepaalde instellingen niet goed ingesteld? |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dit werkt bij mij dus niet ![]() Ik zou niet weten wat er verkeerd is ingesteld, als het goed is is alles ingesteld zoals het hoort (tenminste..CD's branden doet hij wel heel snel) Aan de computer zal het ook niet liggen, want die is redelijk recent. Ik zal het eens proberen met één van de programma's die in deze 'FAQ' staan: http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1014016// [SIZE=0.5]Wel leerzaam trouwens ![]() Bedankt voor het meedenken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Film bestand vraag Hellraider | 32 | 11-01-2012 18:31 | |
Films, TV & Radio |
THe Passion of Christ -Octavius- | 283 | 14-01-2005 23:29 | |
Software & Hardware |
[DVDR] Mensen die DVD's zelf rippen ? knights | 24 | 04-03-2004 13:46 | |
Films, TV & Radio |
DVD,s kopen ? Rioto | 28 | 03-04-2003 23:13 | |
Software & Hardware |
DVD speler aansluiten via videorecorder, ivm geen scart jingjing | 15 | 06-06-2002 06:29 |