Ja, maar die zijn te verwaarlozen, twintig euro ofzo.
Wij hebben thuis dezelfde situatie en je hebt dan twee mogelijkheden. Laat je zelf door KPN je koperlijn weer activeren, dan kost je dat geloof ik tien euro per maand en de kosten voor minimaal een BelBasis-abonnement (ADSL werkt meestal niet met BelBudget). Dat is in verhouding dus duur.
Je kunt ook je koperlijn laten activeren door de provider zelf. Dat hebben wij gedaan bij Tiscali. Je betaalt dan 11 euro per maand meer voor de koperlijn maar hoeft verder niet zelf met KPN in discussie te gaan (en als je het druk hebt is dat veel waard). Overigens levert Tiscali bij - ik geloof - de T12 en T20 abonnementen gratis telefonie, dus dat kun je dan veel beter nemen.
Mijn ervaringen met Tiscali zijn overigens perfect. Ik heb het laten aansluiten in plaats van UPC (Chello Classic, WAT een gare troep) en ben er zeer tevreden over. Ook in mijn ouderlijk huis heb ik altijd ADSL boven kabel gekozen, kabel is gewoon een inferieur systeem.
|