![]() |
|
![]() |
Misschien boeit jullie dit minder dan mij, maar na mijn bezoek aan de studiebeus van vandaag moet ik dit toch ff kwijt!
Wat gelijk opviel: de toegangsprijs (€9,00 pp), de drukte! (> 90.000 personen als ik de jaarbeurs-site moet geloven) en de leraren die bij de kassa envelopjes openden met daarin het entreegeld van hun leerlingen (€6,00 pp). En als je dan hier kijkt voor de standprijzen (per m², per dag!)... Is ook nie mis. Nou en dan nog de catering. pistoletje met worst: €3,50, bekertje (!) frites €1,80 (voor deze dag speciaal verhoogd naar €2,00 liet ik me vertellen door de barvrouw) En dan heb ik het nog niet gehad over de reiskosten die middelbare scholieren moeten neerleggen voor een retourtje Utrecht. Ik zou niet staan te kijken van meer dan 1 miljoen euries omzet. Kortom, lekker arme studentjes melken. Waar gaat dit geld heen? En waarom controleert/subsidieert de overheid dit niet? Waarom kunnen scholen niet meer bijdragen? Ze mogen blij zijn dat ze leerlingen kunnen werven.. Ze willen toch nieuwe talent aanmoedigen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het te duur vindt en dat niet over hebt voor de mogelijkheid om al die studies bij elkaar te zien, dan kun je gewoon naar open dagen van scholen gaan. Meteen het probleem opgelost. @TS: waar moet de jaarbeurs van betaald worden? En waar moeten al die cateringmedewerkers van betaald worden? En voor de rest wat MightyMarcel zegt. Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ik trouwens WEL gezeik vind is dat je het toeganskaartje niet mag houden, maar moet afgeven bij de uitgang. Dit houd dus in dat ik m op school niet kan laten zien en ik dus geen LOB uren krijg...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch. ![]() |
![]() |
|
|