Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kkthnxbye
||
![]() |
Gefrustreerd vind ik een groot woord. Je zou je ook kunnen bedenken dat ik niet wist dat dit in een apart topic moest. Dat had volgens mij ook normaal gezegd kunnen worden?
En volgens mij hebben de meeste mensen wel geleerd kritiek te onderbouwen. Secret Agent en ValliantWarrior geven reacties die al aardig in de buurt komen en waar ik tenminste nog iets aan heb? Het is namelijk nogal makkelijk om als je wat ziet wat je niet mooi vind reacties te geven als "Als jouw omgeving eerlijk was geweest had je ze niet op internet gezet" of "Omg, zelfs ik kan beter tekenen." Citaat:
En dan nog, ondanks dat iemand geen Picasso is, mag die toch nog wel gewoon een tekening maken en die laten zien? Het hoeft toch niet allemaal perfect te zijn? Of zijn jullie wel zo perfect? Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
Over de eerste tekening: Tekenen in bogen ipv rechte lijnen. Kijken waar de spieren zitten (een arm is niet rechtlijnig) en waar de volumes zitten (bijvoorbeeld waar het hand de arm raakt zijn de vingers plat). Ook kijken naar verhoudingen; je elleboog komt verder dan je borst. Heb je dit uit je hoofd getekend of ergens van? over de tweede: Ik heb heel vroeger ook nog simpsons nagetekend en de eerste zagen er ook zo uit. Gewoon veel blijven oefenen, je betert vanzelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt meer aan commentaar of kritiek als je het onderbouwt, dan leer ik er misschien ook nog wat van? Overigens..de mensen die hier zoveel 'commentaar' hebben, hebben die zelf ook wat gepost? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoelde dus, eerst wat oefenen. Als je dat elke dag doet ga je (vaak) heel snel vooruit hoor... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht voor Tekenen Anetj | 9 | 19-03-2006 20:21 | |
ARTistiek |
Missy 2 [tekening] Stoetel | 20 | 14-11-2005 19:08 | |