Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2006, 18:57
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Hey, ik heb namelijk een vraagje. Volgende maand (eind November) ben ik va nplan om de Xbox360 Premium Edition aanteschaffen, helaas heb ik geen HDTV & ben ook niet van plan om het aan te schaffen, misschien volgend jaar

Nu is mijn vraag, Wat is jullie ervaring met de Xbox360 & de normale TV ? Hoe zijn de graphics? Zie je uberhaupt verschil tussen de Xbox en de Xbox360? (grafisch). Ziet het toch nog wel goed uit me tde normale TV?

Ik snap best dat je met de HDTV alles uit je xbox360 kan halen, maar een HDTV momenteel aanschaffen kan niet, omdat ik niet genoeg geld ervoor heb Ik wacht totdat ze wat goedkoper zijn.

Nog een vraagje, Ik heb een 19 inch monitor 8ms, is het mogelijk om de Xbox360 aan te sluiten om mijn monitor? heb je daar een speciale kabel voor nodig?

Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 20:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2006, 23:54
Drillmeister
Drillmeister is offline
wat ik ervan heb gezien op een hd tv en een 'normale' is precies zoals jij zegt, met hd haal je alles eruit.
Maar al met al is het beeld op een normale tv ook uit te houden ,

er bestaan wel van die stekkers om je xbox aan jee monitor aan te sluiten weet alleen niet zo snel hoe ze heten [ mischien iemand anders wel hier]

iig kan je het navragen bij de lokale pc boer [ die verkopen ook van alles voor consoles tegenwoordig] of bij een willekeurige electronica zaak te kijken of info tr vragen,
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 01:08
Kurogane
Kurogane is offline
zoiets heet VGA kabel voor xbox360, kan je gewoon halen bij de Dixons. Geeft echt stukken beter beeld! xbox360 op normale tv ziet er dus echt niet uit.
Oud 15-10-2006, 10:30
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 15-10-2006 @ 02:08 :
zoiets heet VGA kabel voor xbox360, kan je gewoon halen bij de Dixons. Geeft echt stukken beter beeld! xbox360 op normale tv ziet er dus echt niet uit.
Bedoel je de "advanced scart cable" ? Dus in ieder geval verbind ik mijn xbox 360 met de normale TV met dat kabel die je bedoelt? krijg je dan beter beeld dan als je je xbox360 aansluit op je normale tv me tde standaard kabel?

Thnx voor jullie post
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 12:37
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 15-10-2006 @ 02:08 :
'ziet er niet uit' vind ik toch wat te hard gesteld hoor, het ziet er alsnog focking mooi uit.
Oud 15-10-2006, 13:02
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Pufsnuivert schreef op 15-10-2006 @ 11:30 :
Bedoel je de "advanced scart cable" ? Dus in ieder geval verbind ik mijn xbox 360 met de normale TV met dat kabel die je bedoelt? krijg je dan beter beeld dan als je je xbox360 aansluit op je normale tv me tde standaard kabel?

Thnx voor jullie post
nee dat kan niet, tenzij je oude tv een vga aansluiting heeft.

En op een normale tv is niet echt lelijk, maar met een hdtv is het een wereld van verschil.
Op een normale tv had ik wel last van dat je soms de tekst niet goed kan lezen. De letters kunnen namelijk heel klein uitvallen.

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 13:04.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 15-10-2006 @ 13:37 :
'ziet er niet uit' vind ik toch wat te hard gesteld hoor, het ziet er alsnog focking mooi uit.
Inderdaad,
Heb sinds gister ook even een 360 aangeschaft, en het ziet er (op een gewone) tv toch echt wel beter uit dan mn oude xbox..
Dat had ook wel gemogen, zelfs op een niet hdtv..
Heb wel een 100hertz tv, misschien scheelt dat ook nog mee in de rust van het beeld, en het ziet er gewoon haarscherp uit. Of de high definition er nog veel aan toevoegd, vast wel, maar daar heb ik het geld nu niet voor over.
Het ziet er zo ook al goed genoeg uit.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 13:49
Kurogane
Kurogane is offline
voor normale tv zou ik iig een rgb scart kabel gebruiken dan ziet het enigszins fatsoenlijk uit. Maar video+ audio composiet is echt niet mooi. Je hoeft trouwens ook niet perse een hdtv lcd te hebben. Gebruik een vga kabel in combinatie met een oude 21 inch crt monitor (marktplaats, kost niet zoveel), het ziet er dan echt super scherp uit itt tot de normale tv.
Xbox360 moet je echt op een hogere resolutie spelen anders is gewoon zonde dat je er geen gebruik maakt van die hoge output die de 360 kan geven.
Oud 16-10-2006, 13:04
Marcade
Marcade is offline
hmm domme vraag maar is XBox360 niet default breedbeeld? Gaat dat er dan niet alsnog klein uitzien op een 21inch monitor?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten