Hoi!
Ik ben zo'n debiel met teveel geld die een G15 keyboard gekocht heeft. Dat ding met al die lichtjes erop, enz.
Allemaal erg leuk, totdat hij sinds vanavond opeens raar doet. Een groot gedeelte van het blauwe backlight achter de knoppen (vanaf de 'vorige nummer'- en 'stop'-knoppen van het mediapaneel tot aan de B en de N) flikkert wanneer de backlight op de hoogste stand staat.
Met backlight uit is er geen probleem, met backlight in de eerste versnelling flikkert het gedeelte heel soms licht, maar met backlight op de hoogste stand, heb ik vrijwel constant een flikkerend gebeuren in mijn ooghoek. Bijzonder irritant.
Ik heb al de driver opnieuw geinstalleerd en gereboot en ook een andere USB-poort biedt geen soelaas. Het is geen voedingsprobleem want ik heb geen apparaten erbij aangesloten de laatste twee weken (en zelfs met een USB-headset en een USB-to-SNES SmartJoy die er standaard aan hangen eraf gehaald flikkert hij). Ik heb het nog niet op een andere computer geprobeerd, maar dat doe ik morgen. Ik verwacht er echter niet veel van.
Zijn er mensen met vergelijkbare problemen? Ik heb het ding pas een week of drie, dus garantie is geen probleem, maar ik zou het fijn vinden als ik het met een druk op de knop kon fixen, bij wijze van spreke.
LUH-3417
|