Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2006, 22:42
Verwijderd
Hoi!

Ik ben zo'n debiel met teveel geld die een G15 keyboard gekocht heeft. Dat ding met al die lichtjes erop, enz.

Allemaal erg leuk, totdat hij sinds vanavond opeens raar doet. Een groot gedeelte van het blauwe backlight achter de knoppen (vanaf de 'vorige nummer'- en 'stop'-knoppen van het mediapaneel tot aan de B en de N) flikkert wanneer de backlight op de hoogste stand staat.

Met backlight uit is er geen probleem, met backlight in de eerste versnelling flikkert het gedeelte heel soms licht, maar met backlight op de hoogste stand, heb ik vrijwel constant een flikkerend gebeuren in mijn ooghoek. Bijzonder irritant.

Ik heb al de driver opnieuw geinstalleerd en gereboot en ook een andere USB-poort biedt geen soelaas. Het is geen voedingsprobleem want ik heb geen apparaten erbij aangesloten de laatste twee weken (en zelfs met een USB-headset en een USB-to-SNES SmartJoy die er standaard aan hangen eraf gehaald flikkert hij). Ik heb het nog niet op een andere computer geprobeerd, maar dat doe ik morgen. Ik verwacht er echter niet veel van.

Zijn er mensen met vergelijkbare problemen? Ik heb het ding pas een week of drie, dus garantie is geen probleem, maar ik zou het fijn vinden als ik het met een druk op de knop kon fixen, bij wijze van spreke.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2006, 08:38
Verwijderd
Zijn er nergens instellingen in de driver/controle programma van Logitech?
Verder zou ik het niet weten, heb nog nimmer een G15 hoeven repareren. Ik zou het ding gewoon terugbrengen wanneer die op de andere pc hetzelfde doet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 10:27
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ik gebruik ook een g15 en die doet dat niet, als ik jou was zou ik voor de garantie gaan ;p
Oud 17-10-2006, 12:59
Verwijderd
Op een andere PC doet hij ook flikkeren, dus dat wordt een retourtje Raalte voor mijn 1337 g5m1ng k3yb04rd.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 13:08
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 17-10-2006 @ 13:59 :
Op een andere PC doet hij ook flikkeren, dus dat wordt een retourtje Raalte voor mijn 1337 g5m1ng k3yb04rd.

LUH-3417
bij salland gekocht?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 13:13
Verwijderd
Nope, Azerty. Die zitten ook in Raalte toch?

Ik neem die lui in ieder geval niets kwalijk. Deze is gewoon niet helemaal goed uit de grote Logitech-machine komen rollen en ik heb er het volste vertrouwen in dat ik een nog mooiere van ze ga krijgen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:36
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 17-10-2006 @ 14:13 :
Nope, Azerty. Die zitten ook in Raalte toch?

Ik neem die lui in ieder geval niets kwalijk. Deze is gewoon niet helemaal goed uit de grote Logitech-machine komen rollen en ik heb er het volste vertrouwen in dat ik een nog mooiere van ze ga krijgen.

LUH-3417
zal bij azerty geen probleem zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 22:53
Verwijderd
Die van mij heeft er ook geen last van, werkt perfect.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 09:57
Verwijderd
Hij is onderweg. Althans, aan het aankomen daar.

Mooi dat weinig mensen er last van hebben. Ik heb er niet al te gek mee gedaan... Hij moet er toch wel tegen kunnen om bijvoorbeeld acht uur achter elkaar aan te staan, of om het LCD-klepje elke dag één keer omhoog en naar beneden te doen? Ik neem aan dat dat niet teveel gevraagd is van een keyboard van rond de 70 euro.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 13:56
Verwijderd
ik draai het klepje nooit terug, maar logitech kennende moet hij er tegen kunnen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-10-2006 @ 10:57 :
Hij is onderweg. Althans, aan het aankomen daar.

Mooi dat weinig mensen er last van hebben. Ik heb er niet al te gek mee gedaan... Hij moet er toch wel tegen kunnen om bijvoorbeeld acht uur achter elkaar aan te staan, of om het LCD-klepje elke dag één keer omhoog en naar beneden te doen? Ik neem aan dat dat niet teveel gevraagd is van een keyboard van rond de 70 euro.

LUH-3417
Mijne staat al euh.. 74 uur aan en nog nergens last van dus dat mag geen probleem zijn.
maar volgens mij (als je je tobo geregistreerd heb) kan je ook rechtstreeks bij logitech je tobo laten vervangen. dacht ik.. maar via de winkel issut makkelijkst ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten