![]() |
|
Verwijderd
|
Nee ik heb het over opdrachten die je bij een meisje moet doen.
Zoals beffen, vingeren, borsten likken, over haar hele lichaam likken, zoenen. Kijk als je het spel speelt en je weet dat er intieme opdrachten bij komen dan ga je het natuurlijk niet spelen met personen die je gewoon helemaal niet ziet staan. Dus als je zo`n opdracht krijg dat je bij een meid moet doen... ja dan zullen de meeste jongens daar toch geen problemen mee hebben.. toch ![]() |
![]() |
|
Nou... kwee nie... denk dat ik veel drank op zou moeten hebben om uberhaupt met het spel te beginnen dan zal al dat andere ook geen probleem zijn (op orale sex na dan) da ga ik echt nie voor een groep mensen doen hoor
![]()
|
Verwijderd
|
Haha waarom niet. Hun hebben toch ook zulke opdrachten gekregen. Tijdens zo`n spel moet je je niet schamen ofzo. Tenzij je moet gaan masturberen.. maar dat zijn dan weer van die persoonlijke opdrachten... daar word ik dan ook wel een beetje rood van ja
![]() Maar ik hoef trouwens niet dronken te zijn hoor ![]() |
![]() |
|
1: met wie heb je het wel eens gespeeld?
me paar maten en vriendinnen al veel gespeeld maar wij spelen doen doen of uitdoen is veel leuker en spanender 2: wat voor intieme dingen heb jij moeten doen bij jezelf? bij mezelf? niets, wel is keer moete strippe 3: wat voor intieme dingen heb je bij de ander moeten doen? ik heb al wel eens half naakt op iemand gelegen of handen in elkaars broek en van die dingen 4: wat voor intieme dingen hebben andere bij jou gedaan? hand in muh pants 5: bij hoeveel personen heb je iets intiems moeten doen? bwaah da weet ik niet zo meer ![]() 6: hoeveel personen hebben bij jou iets intiems moeten doen? ook geen idee meer 7: hoeveel jongens en hoeveel meiden deden in totaal mee? hing er van af meestal wel meer gasten die het dierven ![]() 8: hoe oud was jij toen vanaf men 14 me begonne, vorige vakantie laatste keer gedaan 9: speel je het nu nog steeds op die manier? neen, ben da beetje ontgroeit 10: hoe oud ben je nu? 17 11: was je aangeschoten, dronken of gewoon nuchter? heb het al stoned zat en nuchter gespeeld 12: deed je alles vrijwillig, of echt met tegen zin? vrijwillig, schaam me niet snel 13: heb je spijt van de dingen die er zijn gebeurd? nop, je kan altijd neen zeggen |
![]() |
|
hier komt een klein vragen lijstje.
1: met wie heb je het wel eens gespeeld? klasgenoten 2: wat voor intieme dingen heb jij moeten doen bij jezelf? gelukkig helemaal niks 3: wat voor intieme dingen heb je bij de ander moeten doen? zoenen om tijd enzow 4: wat voor intieme dingen hebben andere bij jou gedaan? ook zoenen om tijd en rond mijn navel likken 5: bij hoeveel personen heb je iets intiems moeten doen? pfff... stuk of 5? 6: hoeveel personen hebben bij jou iets intiems moeten doen? 5 of 6 7: hoeveel jongens en hoeveel meiden deden in totaal mee? Bijna 20 denk ik 8: hoe oud was jij toen Pff, was in de brugklas... jaar of 12? 9: speel je het nu nog steeds op die manier? Heel lang niet meer gedaan. 10: hoe oud ben je nu? 17 11: was je aangeschoten, dronken of gewoon nuchter? Nuchter, moest nog lessen volgen enzow. 12: deed je alles vrijwillig, of echt met tegen zin? Vrijwillig 13: heb je spijt van de dingen die er zijn gebeurd? Nee. En als ik een leuke club bij elkaar zou kunnen krijgen die er verder niks achter zouden denken ivm stelletjes enzow, zou ik het zo weer doen.
|
2: wat voor intieme dingen heb jij moeten doen bij jezelf? 3: wat voor intieme dingen heb je bij de ander moeten doen? 4: wat voor intieme dingen hebben andere bij jou gedaan? 5: bij hoeveel personen heb je iets intiems moeten doen? 6: hoeveel personen hebben bij jou iets intiems moeten doen? 7: hoeveel jongens en hoeveel meiden deden in totaal mee? 8: hoe oud was jij toen 9: speel je het nu nog steeds op die manier? 10: hoe oud ben je nu? 11: was je aangeschoten, dronken of gewoon nuchter? 12: deed je alles vrijwillig, of echt met tegen zin? 13: heb je spijt van de dingen die er zijn gebeurd? 1: mijn beste vriend, zijn zusje en haar 2 vriendinnen
|
2: wat voor intieme dingen heb jij moeten doen bij jezelf? 3: wat voor intieme dingen heb je bij de ander moeten doen? 4: wat voor intieme dingen hebben andere bij jou gedaan? 5: bij hoeveel personen heb je iets intiems moeten doen? 6: hoeveel personen hebben bij jou iets intiems moeten doen? 7: hoeveel jongens en hoeveel meiden deden in totaal mee? 8: hoe oud was jij toen 9: speel je het nu nog steeds op die manier? 10: hoe oud ben je nu? 11: was je aangeschoten, dronken of gewoon nuchter? 12: deed je alles vrijwillig, of echt met tegen zin? 13: heb je spijt van de dingen die er zijn gebeurd? 1: die weet je dus al.. 2: alles uitdoen behalve mijn shorts dan... 3: zoenen, beetje strelen op de meer gevoelige plekken 4: uh zo een beetje alles... ![]() ![]() 5: 3 6: 2 7: duh...anders leer je effe lezen... ![]() 8: 16 9: 16 10: aangeschoten=>ik<=dronken..duidelijk?? 11: geheel vrijwillig, was zo mak als een lammetje... 12: nee helemaal niet
|
![]() |
ik heb et eens gespeeld en ik was heel zat ik had een opdracht gekregen(kweet hem wel niet meer) dus ik moest weg gaan met een meisje en wat ik moest doen weet ik niet meer, maar we begonnen dus te kussen en wat uit te kleden en dan kwam een vriend van mij binnen en sprong op me en gaf me een slag of 2 en ik gaf er hem ook een paar en we begonnen serieus te vechten ik had nog steeds niet door( heel zat) dat het zijn vriendin was>
Oeps, hij had zijn pols gebroken ik had hem gestampt of zo en hij was slecht neer gekomen en een bloed neus, ik enkel een bloedneus een gekneusde rib en een blauw oog
||
Citaat:
ik heb wel half naakt op een maske van 15 moete liggen die ook half naakt was en dan moete doen alsof we sex hadden (droog neuken ofzoiet noemt dat) en zo een knap iemand vond ik dat niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
ikke + 4 ander gaste en 2 vrouwen... in ons stamcafe op nen dullen avond, is begonnen als grap, maar bleef plezant en werd niet goor. 2: wat voor intieme dingen heb jij moeten doen bij jezelf? broek afsteke 3: wat voor intieme dingen heb je bij de ander moeten doen? kleren wisselen 4: wat voor intieme dingen hebben andere bij jou gedaan? aan m'n oorlel zuigen 5: bij hoeveel personen heb je iets intiems moeten doen? 2 6: hoeveel personen hebben bij jou iets intiems moeten doen? 1 7: hoeveel jongens en hoeveel meiden deden in totaal mee? 5 - 2 8: hoe oud was jij toen 17 9: speel je het nu nog steeds op die manier? euh... 10: hoe oud ben je nu? 17 11: was je aangeschoten, dronken of gewoon nuchter? opt einde wask wel dronken, we zaten dan ook op cafe en bestelden de pintjes een voor een voor een... 12: deed je alles vrijwillig, of echt met tegen zin? vrijwillig 13: heb je spijt van de dingen die er zijn gebeurd? nope
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
1: met wie heb je het wel eens gespeeld? vrienden en vriendinnen
2: wat voor intieme dingen heb jij moeten doen bij jezelf? kontvingeren en rukken 3: wat voor intieme dingen heb je bij de ander moeten doen? kussen en likken 4: wat voor intieme dingen hebben andere bij jou gedaan? pijpen en baffen 5: bij hoeveel personen heb je iets intiems moeten doen? 5 6: hoeveel personen hebben bij jou iets intiems moeten doen? 3 7: hoeveel jongens en hoeveel meiden deden in totaal mee? 4 meisjes en 5 jongens (incl mezelf) 8: hoe oud was jij toen 16 9: speel je het nu nog steeds op die manier? ja 10: hoe oud ben je nu? 16 11: was je aangeschoten, dronken of gewoon nuchter? we waren allemaal nuchter 12: deed je alles vrijwillig, of echt met tegen zin? alles vrijwillig 13: heb je spijt van de dingen die er zijn gebeurd? neen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wauw veel vragen, dus beschrijf ff een kort mijn situatie. Nja heb weleens aan meegedaan in groep 8 met mijn klas. Toen bezweek ik onder de groepsdruk. Ik moest een meisje kussen die geeneens knap was. Uit eindelijke afgedingt zodat ik alleen haar hand hoefde te kussen. Maar herinner het nog wel goed, omdat ik het erg vervelend vond om te doen. Helemaal door de groepsdruk.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarheid durven of doen vosje16 | 33 | 31-01-2017 00:53 | |
Liefde & Relatie |
Ik durf het niet te vertellen 123pizza | 9 | 26-07-2016 14:32 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Psychologie |
Na ruim 5 jaar nog niet over een verkrachting heen zijn? Verwijderd | 71 | 03-02-2003 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voorkom je sleur in een relatie? bram_05 | 17 | 22-02-2002 20:10 |