![]() |
|
Verwijderd
|
Naar aanleiding van dit topic heb ik een aantal vragen.
Waarom is breezer'taal' niet toegestaan op Onzin? Naar mijn bescheiden mening zou het juist moeten kunnen op het deelforum Onzin en wel omdat het op de wat serieuzere deelfora niet kan of mag (en terecht!). Dus wanneer is besloten dat het niet toegestaan is op Onzin? Door wie en bovenal waarom? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat dit topic (no offense fizzle) een goed voorbeeld is van waarom het niet mag. Ookal is onzin een algemeen forum voor iedereen en is geklooi en bullshit is vrij grote mate toegestaan, ik denk dat je toch rekening moet houden met de regulars. Zij gaan de relnicht uithangen op het moment dat iemand breezah gaat typen, waardoor de fb's weer waarschuwingen uit moeten delen. Gewoon om gezeik te voorkomen staan we breezah niet toe, net als dat je geen verzoeken om mp3's oid moet doen, dan krijgen we gezeik met stichting brein oid.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou vierkant worden uitgelachen bij elke ontvangn ban als ik zou zeggen "dan negeer je me toch gewoon?". Dat is totaal geen argument op een openbaar forum. Je zit hier met zn allen en je hebt maar rekening met elkaar te houden. En wat Piloff zegt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom is de regel ontstaan I reckon en dan heb je je er uiteindelijk ook maar gewoon lekker aan te houden. En ja veel hier op het forum gaat via persoonlijke invulling van de FBs en ja dat kan vervelend zijn maar dan denk ik dat ik momenteel de enige ben in deze topic die daar echt over mag klagen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is er bijv. ooit een polletje erover geopend? En ik neem aan de persoonlijke mening van een FB er niet toedoet en dus niet belangrijk genoeg is om een heel beleid op te basseren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als we voor elke regel een poll zouden moeten maken zouden we wel erg lang bezig zijn. Ehmmm... die is schijnbaar wel belangrijk genoeg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zelf kom niet veel buiten onzin dus hoe het daar loopt weet ik ook niet. Ik maak mn posts ook met onzin in mn achterhoofd, niet N&A. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Nee, niet sluiten. Is nergens goed voor.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bloem, vind jij ook niet dat ze een klein beetje een punt heeft en dat we dit eventueel wel op admin aan zouden kunnen kaarten? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit hoort sowieso wel aangekaart te worden op Admin, al helemaal nu Ieke aangegeven heeft ook niet achter het beleid van Onzin aanzake 'breezertaal' te staan. (a)
Forumbaas met een breezernick. ;x Ben benieuwd naar haar bescheiden mening. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je die sticky even leest zie je dat dat speciaal over breezertaal en de reacties daarop op L&R ging, en waarom we daar strenger op letten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Het Onzin deelforum is gewoon een wereld apart. ![]() |
![]() |
|
|