Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: sorry!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij bijv. Goldens komt erg veel HD voor. Maar als je zegt dat het nu alweer beter gaat ga ik daar maar even niet vanuit. Maar op wat voor manier loopt hij moeilijk? Wil hij dat poot bijna niet gebruiken, zet hij hem anders neer enz.? |
![]() |
||
^ Dag bij dag gaat het beter. Hij gebruikt hem nog wel gewoon, maar zet hem een beetje moeilijk neer en iets anders als de andere poten. Hm, moeilijk uit te leggen. Hij loopt er wel op, maar gewoon moeilijker.
Citaat:
![]() ![]() Edit; Het is een Duitse Herder, trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon even rustig aan laten doen en als het lang aanhoudt idd even naar de dierenarts. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij iedere middelgrote of grotere hond die in de afgelopen 10-15 jaar populair is (geweest), kun je veel hd tegen komen ![]() jij hebt het over goldens, maar ondertussen rijzen de hd berner sennens ook de pan uit. Herders, labradors, (bordeaux)doggen, bij collies komt het ook al een stuk meer voor dan 10 jaar geleden. en ik wil niet weten wat voor problemen de chihuahua's hebben over een paar jaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: Gaat het alweer beter met je hond? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is inderdaad een populaire hond, maar wij hebben hem bij een goede fokker vandaan. Goede papieren en ook goede ouders. Het zal denk ik niet aan zijn leeftijd liggen, want hij is pas 6. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes iig. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() hd kan op verschillende manier opvallen en ook in verschillende stadia zijn. wat jij noemt is het uiterste wat de TS noemt zou het begin kunnen zijn er zijn echter zoveel dingen die de hond van de TS zouden kunnen makeren, dat het beste is daarmee naar de dierenarts te gaan en evt foto's laten maken. dat kan niemand van het forum inschatten ![]() |
![]() |
|
|