Ik heb ff een vraagje.. en omdat alle andere NFS:U topics die ik vond met de zoekfunctie echt ongeveer 2 jaar oud waren d8 ik van ik maak maar een nieuwe topic

oude topics uppen mag toch niet ofwel

?
Neways, hier mijn vraag
Ik ben nu bij rit 85, "Skirt the Issue"
Ik rijd in een Mazda Miata... maar hoe hard/foutloos ik ook rijd, ik kom nooit verder dan een 2e plek. Zijn (de 1e plaats) snelheid op de rechte stukken is ongeveer even snel als die van mij, en zijn acceleratie een stukje boven die van mij.
Het zure is dat ik ook nog eens maar op 1 seconde eindig telkens :/ Nouja, Lap knockout, maargoed... Hij rijdt niet echt van me weg, maar ik kom ook niet dichterbij ;x Alsof mijn auto kracht tekortkomt ofzo

Nou heb ik dit al eens eerder gedacht bij bepaalde drag races.. Op een gegeven moment reden een paar auto's in een bepaalde drag steeds gewoon van me weg

Toen kon ik het nog winnen door gewoon tricky te sturen

Maar dees kan ik niet eens een beuker geven omdat ik niet dichtbij genoeg kom =/ In de eerste 20 seconden bouwt hij een voorsprong op die hij niet meer weggeeft.. soms schommelt het enigszins, maar heel weinig.
Nou las ik op de NFS:U site bij strategy het volgende:
Make the Mazda Miata your first car. It has awesome handling and is the second cheapest car. Then you change to the RX-7 because of its power for the drags and lap knockouts. Make your last car the Skyline. You'll need the it to beat Eddie and Melissa. The Skyline's take off is the best. -- Submitted by Amartos
Nou vroeg ik me af, is het echt nodig om mijn auto in te wisselen voor een krachtigere auto? Of is het wel mogelijk?
grtz, n.
ps: plaatje van mn auto btw om het een wat boeiender geheel te maken