Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2006, 08:56
PGWR
PGWR is offline
Ik heb een vreemd probleem met mijn laptop. Wanneer ik bijvoorbeeld explorer (of een ander willekeurig programma) wil starten vanuit het Bureaublad worden direct 23 andere snelkoppelingen gestart.

Ook heb ik een probleem met mijn toetsenboord. Cijfers kan ik niet gebruiken (de toetsenboord kiest automatisch de symbolen erboven die je normaal alleen krijgt met shift) en hetzelfde geldt voor punten, komma's, etc

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

PS: als ik met de cursor naar boven of beneden wil gaan wordt alles geselecteerd en beweegt de cursor zelf niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2006, 15:12
J-roenn
J-roenn is offline
en er zitten niet een paar knoppen vast gedrukt ofzo ?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 16:01
Roos
Roos is offline
Start > Configuratiescherm > Landinstellingen > Tabblad Talen > Details > kies Verenigde Staten (internationaal)

Tenminste, daar heb ik hem op staan. Ik weet niet zeker of dat het probleem is, maar als die instelling verkeerd staat, krijg je altijd de verkeerde tekens als je een komma ofzo intypt.

Je kunt t proberen
Oud 28-10-2006, 21:05
Verwijderd
num-lock aan/uit? veel voorkomend probleem bij mij op me stage mense rukken dat ding van een docking station.. laden hun profiel.. en num-lock staat aan.. en dan worden die tekens die der boven staan gekozen..
uitzetten is meestal iets met shift + scroll lock.. maar verschilt ook weer per merk.. staat wel op de toetsen overigens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten