Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() najaa.. gewoon een onderwerp waar je wel dagelijks mee te maken hebt ofzoo? verder hou ik van uitgaan, internetten.. beetje wat ieder meisje denk ik wel leuk vind?
|
Verwijderd
|
Wij moesten bij ANW steeds verschillende domeinen behandelen en daar dan een werkstuk + presentatie over maken.
Bij onze meesterproef (allerlaatste werkstuk) moesten we zelf een onderwerp bedenken dit deden we aan de hand van de volgende methode: - Kies een domein (leven, biosfeer, heelal, materie) wat je het meest aanspreekt. - Bedenk bij het domein allerlei onderwerpen die je interessant vind (bij het domein heelal hebben wij het bijvoorbeeld gedaan over sterrenbeelden en chinese astrologie). Kies daaruit een onderwerp en maak je spreekbeurt. Eigenlijk kan je het dus prima zelf denk ik. Kijk anders eens op de ANW website van mijn middelbare school. Daar staan allerlei verschillende onderwerpen met al deelvragen " klaar" per domein. http://anw.helenparkhurst.nl/ Waarschijnlijk kan je er wel iets leuks uit halen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
To do ♪♫ do dodo doodddodo ♪♫ ododddoooododo!!! ♪♫ #2 TopDrop | 499 | 14-05-2009 17:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
ANW praktische opdracht Iotje | 11 | 03-10-2002 16:27 |