![]() |
|
Ik heb wat vragen over het puntensysteem.
Zo moet je het aantal vierkante meters verwarmde gemeenschappelijke ruimte's invullen. Bedoelen ze daar echt een fusie mee, of telt wc ook als verwarmde gemeenschappelijke ruimte? En de badkamer en keuken? Want daar komen ze later in het lijstje op terug, zo van 10 punten voor gemeenschappelijke keuken. Voor een aparte wasbak krijg je ook punten, telt de wasbak in de douche en badkamer ook? het puntensysteem
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij de FA van Ymere Oost werden we overspoeld met dat soort vragen.
||
Citaat:
![]() ![]() Temninste als ik terug denk aan mijn tijd dat ik op kamers gewoond hebt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een garage is ook een ruimte, echter niet bestemd als leefruimte. Hetzelfde geldt voor een toilet. Als je de WC dus moet delen met anderen en deze is verwarmd middels een eigen radiator, tellen de vierkante meters van de wc dus mee. Heeft de wc geen eigen radiator, telt ie niet mee als verwarmde ruimte. In het puntensysteem moet je veel zaken dubbel tellen. De gemeenschappelijke keuken bijvoorbeeld krijgt een paar puntjes voor de aanwezigheid, een paar punten voor z'n vloeroppervlak, een paar punten voor de grootte van het aanrecht en een paar punten voor de verwarming. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien heb je wat aan dit linkje (aangenomen dat je je kamerhuur wil berekenen)
http://www.groningerstudentenbond.nl...ntensysteem.pl |
![]() |
||
Citaat:
"Uhm jah ik had een vraagje over kamers" "nou dan bent u aan het verkeerde adres hoor, want die verhuren wij niet" "oke bedankt" ![]()
||
Citaat:
![]() Vraag anders gewoon zonder toelichten hoe de servicecomponenten voor gemeenschappelijke ruimtes in elkaar steken. Dan vragen ze je wat voor ruimte onder wat voor condities, dan heb je zo antwoord gok ik.
|
![]() |
|
|