Gisteren heb ik Blubster gedownload en ook geïnstalleerd nadat ik aantal user comments bij download.com had gelezen. Erg dom dus, aangezien de meeste reacties van dezelfde user kwamen. Afijn. Ik dat ding dus installeren. En voilá! Kon meteen liedjes downloaden en het ging nog snel ook. Ik ging dus voor de zekerheid negatieve reacties lezen. Blijkt dat er meer achter deze zogenaamde shareprogram zit. Ten eerste moet je je firewall anders instellen. Wat bij andere programma's als Kazaa dat niet hoeft. Ten tweede is het een exe. bestand. En ten derde kun je het programma niet uninstallen. Een bug?
Ik heb ook verscheidene reacties gelezen dat de computer iedere keer vastloopt. Gelukkig is het bij mij niet het geval. Sommigen spreken zelfs van een virus. Ik heb overigens ook spyware kunnen ontdekken.
Nu ik de negatieve reacties heb gelezen ben ik aan het twijfelen. Heeft iemand ook Blubster of weet iemand meer van dit muziek share programma? Ik heb hier de search functie gebruikt en ik kwam maar op een resultaat. Blijkbaar is het programma niet populair hier.