Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Trouwens heb ik zowiezo het gevoel dat ik kan snuiven wat ik wil na me eerste lijn, maar dat het er allemaal niet beter opword.. Eigenlijk ben ik met alle drugs helemaal klaar :--( wat zal ik een geld uitsparen
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik had trouwens na House Classics wat vaags.
We gingen afteren dus kwam alle drugs op tafel. Ik had 2 vage zakjes waarvan ik neit helemaal zeker meer wist waar het vandaan kwam. Iig 1 zakje zaten van soortige kandei kristal suiker achtige troep. Volgens mij was dat mdma dat ik van een vage gast gekregen had iig we hadden er maar MDMA thee van gezet. Maar ik had ook nog een halvje sos gekocht (toch niet helemaal klaar ermee dus) iig alles was op en we gingen dus toch maar dat vage zakje met een halve gram sos opmaken. ECHTER niemand proefde wat, we dachten allemaal oke opgelicht. Maar na een half uur begon iedereen gekke dingen te zien. Wat de rest zag weet ik niet, maar voor mij begonnen de muren te bewegen, kleuren te flikkeren, etc. Ik vraag me dus af WTF dit geweest zou kunnen zijn. Volgens mij reageert keta veel eerder en heftiger toch ? Of was het toch gewoon troep, en begon iedereen te spacen van die maffe MDMA thee. (MDMA opgelost in water, duurt toch ook niet een half uur voordat het werkt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
je bedoelt 'wat niet?'
Heb ooit zn dochter zien verklaren dat ie zelfs de medicijnen van de kat opat (k mss? hypothese gevraagd!) @OAOL: Een half uur voor mdma is op zich niet ongebruikelijk, hoewel het inderdaad was sneller zou kunnen als je het in water oplost (tering wat smerig trouwens ![]() Ondanks t beetje coke kan ik me niet levendig voorstellen dat je na een feest als HQ nog scherp genoeg bent om het contrast tussen voor en na inslaan van mdma concreet te kunnen aanwijzen. Daarnaast is het ook van invloed of- en hoeveel je tussentijds of gedurende de avond gegeten hebt en wat/hoeveel je op HQ zelf al verorberd had. Als je ket als coke gesnoven hebt had je hierboven wel een andere ervaring gepost denk ik eerlijk gezegd ![]() Ik heb zelf op afters ook wel eens dat we op de plek des afters' arriveren, gaar van gefeest enof gebruik maar wegens oa frisse lucht en beweging/verplaatsing wat ontnuchteren. Als we vervolgens als we wat gesettled waren ongeveer zoals jij beschreef nog wat nagebruikten wilde t nog wel eens harder dan verwacht inslaan en voor mij persoonlijk ook minstens twee keer zo visueel.
||
Citaat:
Okee op het feest zelf had ik Pillen MDMA en coke op. Een vriend van me alleen coke, die andere vriend klein beetje MDMA en coke, en vriendin klein beetje MDMA zoals je ziet allemaal best wel verschillend. We kommen thuis, zuipen die gekke MDMA thee (mdma in water opgelost dus) Zowiezo was de 1 dus al vager als de ander. nou alle coke op tafel wat er over was, ook naar binnen gewerkt. en daarna die vage coke.. En toen begon het bij iedereen tegelijk na een half uur een beetje raar te worden dus allemaal. Nou weet ik dat een pil bij mij pas na een half uur werkt, maar pure MDMA in thee opgelost, een half uur ? nee dat geloof ik niet. volgens mij was het gewoon die vage coke, en was dat dus geen coke ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook wel eens gelezen dat hij een apotheek overviel en dan gewoon alle medicijnen meenam om te verbrijzelen, te mengen en te spuiten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naar mijn idee werkt mdma in pilvorm afhankelijk van de binders en toevoegsels gemiddeld tussen de drie kwartier en n uur, terwijl het opgelost in vloeistof (ik raad cola aan trouwens) verkort kan worden tot op zn vroegst 20 min.
||
Citaat:
|
![]() |
|
T previewkanaal gaf hier laatst een zeer extensieve verslaglegging van Brood voor, tijdens en na zn leven, vooral in verband met die nieuwe film en daarin werd erom geen doekjes gewonden, ofja, mss om aders beter te kunnen vinden
![]() Google zegt http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang36/09/12b.php
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Coke aansteker | 34 | 12-11-2003 14:14 | |
Drugs & Alcohol |
Coke @tmoz | 19 | 09-02-2003 21:01 | |
Films, TV & Radio |
'Life tastes better with a Coke' Evito | 23 | 07-02-2003 17:07 | |
Drugs & Alcohol |
coke M@TRIX | 21 | 29-05-2002 17:22 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |