Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2006, 23:41
TinyDancer
TinyDancer is offline
de vraag van de dag:

kan het, vrienden blijven met je ex?

ik was aan het zoeken naar een topic met dit onderwerp maar kon er geen enkele vinden, dus daarom open ik hem zelf maar

wat zijn jullie ervaringen?

Ikzelf heb totaal geen contact meer met mijn eerste vriendje, hoewel we toch anderhalf jaar een relatie hebben gehad.. met mn tweede vriendje (ook 1,5 jaar) heb ik momenteel ook bijna geen contact meer, dat is meer een beetje doodgebloed, we zijn wel als "vrienden" uit elkaar gegaan. Met mn laatste vriendje heb ik nog steeds veel contact, het is nu bijna een half jaar uit en ik heb destijds 3 maanden een relatie met hem gehad.

Ik heb vaak een beetje het idee dat het aan de jongens ligt, dat zij geen contact meer willen met hun ex, en dat de meisjes dit wel zouden willen. Of heb ik het fout?

En maakt het iets uit wie het uiteindelijk heeft uitgemaakt, of of dit gezamelijk is besloten?
Advertentie
Oud 05-11-2006, 23:51
zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmmm mijn eerste ex waarmee ik anderhalf jaar wat heb gehad spreek ik nooit meer maar hij was echt een botte lul stiekem dus daar had ik ook geen behoefte aan.

Mijn laatste ex daar ben ik nog altijd echt vrienden mee kan er nog altijd megagoed mee ouwehoeren, lachen enzo we hebben gewoon heel veel araktertrekken overeen. En we zijn ook niet met ruzie ofzo uit elkaar gegaan. Er zijn tijden dat we elkaar wat minder spreken maar we spreken ook gewoon af en komen elkaar regelmatig tegen dus opzig

edit: overigens is het bij de ene uitgegaan omdat hij vreemdging en na 800 pogingen het gewoon echt niet mer ging en bij de tweede ging heeft hij het uitgemaakt en hij zei ook *hoe kansloos het ook klinkt* dat hij echt vrienden wilde blijven e dat hij me als zodanig ook niet kwijt wilde
Oud 05-11-2006, 23:56
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending

Succes met lezen
Oud 05-11-2006, 23:58
TinyDancer
TinyDancer is offline
hmm ..

sluit deze post maar idd! dankjewel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten