Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de volledige handleiding moet je dan ofwel op de CD kijken, ofwel extra betalen voor een (apart te bestellen) papieren exemplaar. En veel mensen vinden het lezen van een pdf veel minder plezierig dan het lezen van een papieren handleiding. Tja, .... Het is nog niet eens zo lang geleden dat Borland bij een eenvoudig softwarepakket standaard al enkele decimeters aan papieren handleidingen meeleverde ... (De rest van de handleidingen moest je dan apart bestellen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De meeste mensen beschikken niet over een klein draagbaar apparaatje waarop ze pdf-jes kunnen lezen. En veel pdf's zijn bovendien zo gemaakt, dat je ze niet kunt lezen op eeen mobieltje of pda, tenzij je ze eerst zelf converteert om ze streamable te maken. Daarnaast zijn er steeds meer computers waarop standaard niet Acrobat Reader, maar Acrobat wordt gestart als je een pdf-je opent. Met alle overhead van dien. Ook zijn er (zelfs op middelbare scholen) veel computers waarop Acrobat Reader niet (of niet goed) is geinstalleerd. |
![]() |
||
Citaat:
En als je Adobe Reader irritant vindt dan kun je het met gemak in Acrobat openen, kwestie van een paar muisklikjes extra. Ik denk dat het minder werk is om zoiets even op te zoeken dan een topic te openen en een hele tijd te moeten wachten totdat je een antwoord hebt. |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind Acrobat Reader helemaal niet irritant. Ik vind Acrobat irritant, met name als ik alleen maar een pdfje wil lezen. Acrobat heeft een hoop extra functionaliteit. Daarom zullen i.h.a. een hoop van die handige toetscombinaties uit Acrobat Reader niet werken. En Acrobat zelf werkt niet langer intuitief, sinds Adobe heeft besloten het oorspronkelijke programma (waarmee je pdfjes from scratch kon opbouwen) niet langer mee te leveren. Als ik pdf'jes wil *lezen*, wil ik daar een lees-programma voor gebruiken. Je gebruikt toch ook geen wordprocessor als je een tekstbestandje wilt lezen? |
![]() |
||
Citaat:
Bij mijn TI-84 Plus Silver Edition zat een klein boekje (volgens mij nog geen 500 pagina's. In ieder geval een stuk dunner dan het boekje dat bij onze (tweedehands) TI-83 zat. Bij de TI-89 van mijn vrouw zat ook een onvolledige handleiding. Een aantal van haar studiegenoten heeft daar ook best nog wel problemen mee gehad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je (zoals op verreweg de meeste computers) niet de rechten hebt om het programma te installeren. En als (zoals in de meeste situaties) de systeembeheerder niet binnen (pakweg) 2 uur te bereiken is. Terwijl je vooraf eigenlijk al weet dat de systeembeheerder jouw aanvraag niet zal uitvoeren, tenzij je vooraf de juiste personen in de organisatie hebt laten tekenen voor de te maken kosten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bestand verwijderen Killer2004 | 2 | 11-07-2006 19:15 | |
Software & Hardware |
[Win] Bestanden verwijderen lukt niet juggernaut585 | 12 | 19-07-2004 11:09 | |
Software & Hardware |
[Software] Bestanden verwijderen Mara | 11 | 30-06-2004 10:02 | |
Software & Hardware |
Probleem kan bestanden niet verwijderen!! FOOIJDONK | 14 | 29-04-2004 20:25 | |
Software & Hardware |
bestand verwijderen in explorer of dos ParisPlage | 5 | 15-12-2003 15:07 | |
Software & Hardware |
alle .EML bestanden van harde schrijf verwijderen? H@nk | 9 | 12-01-2002 17:40 |