Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @TS: Er zijn vreselijk veel alternatieven, kies daar voor. En dingen als krentenbrood, mueslibrood en cruesli zijn volgens mij niet zo enorm veel goedkoper als wat duurder brood, hoor? En als je niet enorm veel van brood houdt, kun je vrij lang met een brood doen en kun je, lijkt mij, ook wel een wat duurder brood kopen (dat is dan 1 euro in de week extra oid, dat moet te doen zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat er al een heleboel goed ideeen zijn genoemd. Probeer redelijk vers brood te eten en doe er beleg op wat je lekker vindt. Varieer dit met crackers/beschuit en dergelijke, dan heb je nog afwisseling ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ze vraagt toch wat die vervangers dan kunnen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als ik elke dag ga eten wat ik lekker vind, groei ik ook binnen een maand dicht zeg. maarre er is altijd wel brood dat je lekker vind, er zijn zoveel variaties op te verzinnen bijv. met gedroogde tomaatjes, olijven etc. |
![]() |
||
Citaat:
Das hetzelfde als met die erwtjes. Mijn ma zei altijd: "Je went er maar aan" en dat heb ik gedaan en het bevalt goed. Ik vind het echt overdreven aanstellerij door te zeggen dat je geen brood lust. Er zijn echt tig varianten en als je ze allemaal smerig vind dan ben je echt een hele grote uitzondering waar ik echt nog nooit van heb gehoord. Niet dat dat alles zegt maar als je weet dat ik 6 jaar in een supermarkt heb gewerkt en weet ik het hoeveel mensen dagelijks een goed advies heb gegeven die in eerste instantie beweerden iets niet te vreten te vinden en achteraf terugkwamen om te vertellen dat het toch echt lekker was denk ik dat ik best wel weet waar ik het over heb.
||
Citaat:
Maar ik zal het recept wel voor je opzoeken (weet zo niet meer wat het precies was ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #23 Mobius | 500 | 10-08-2009 15:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #22 Bloem | 500 | 14-01-2009 19:11 | |
Eten & Drinken |
Groenten & fruit. losingxmind | 21 | 02-04-2005 14:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #28 Mara | 478 | 10-01-2005 09:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Aankomen?? Kimmi3girl | 42 | 23-01-2004 17:38 |