![]() |
|
Ik ben diep in de kast gedoken en heb een aantal zwoele damesvocalen, opzwepende trommelaars, opwindende scheidsrechterfluitjes en bronstige mannenstemmen achter elkaar gezet in een hopelijk vermakelijke mix! De mix download je hier. Even in rechterrijtje klikken op FREE DOWNLOAD, dan ongeveer 90 seconden wachten, daarna een code overtypen en vervolgens kiezen voor 'downloaden from telia network' of voor 'downloaden from cogent network'. Veel luisterplezier! Reacties zijn natuurlijk welkom (mits niet al te negatief...). Dit is de playlist:
1. Halloween Intro by Screaming Lord Sutch 2. Calabria - Rune 3. Claude Monnet - Corps a Corps [CM Erodisco vocal] 4. Trentemoller - Le Champagne 5. Felix Da Housecat & Miss Kittin - What Does It Feel Like [Röyksopp Return to the Sun Mix] 6. Metropolis - I Love New York [original 12" mix] 7. Sonique - It Feels Good 8. Madonna - Jump [album version] 9. First Choice - Love Thang 10. Brand New Heavies - I Don't Know Why (I Love You) 11. The Temptations - Plastic Man 12. The Trammps - Body Contact Contract 13. KC & the Sunshine Band - I Will Love You Tomorrow 14. The Miami Disco Band - I Wanna Go Home With You [A Tom Moulton Mix] 15. Mud - Shake It Down [Eddy’s Disco edit] 16. Peter Brown & Betty Wright - Dance With Me 17. ATB - 9 PM ('Till I Come) 18. Kraftwerk - Autobahn [short version] 19. Kwick - Nightlife 20. Lillo Thomas - Down Town ![]() Laatst gewijzigd op 14-11-2006 om 20:49. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Niet helemaal tevreden met het eindresultaat van mijn vorige mix ben ik opnieuw aan de slag gegaan en heb een remix gemaakt van 'Love thang'. Slechts een paar nummers hebben de verbouwing overleefd. Ik heb het danselement naar het eind van de mix verplaatst en het begin meer 'soulful' gemaakt. Die warme klanken passen tenslotte beter bij dit herfstweer!
![]() De mix staat hier (kiezen voor FREE DOWNLOAD, even wachten, code overtypen en dan moet 't helemaal goed komen). Dit is de playlist: 1. Slum Village - Get Dis Money 2. The Isley Brothers - For the Love of You 3. Paradiso feat. Valerie Etienne - Waiting for the sun to shine [Incognito Shining On Mix] 4. Rose Royce - RR Express 5. First Choice - Love Thang 6. Seek - Something Real 7. Hot Chocolate - You'll Never Be So Wrong 8. John Legend - Heaven 9. Norman Connors feat. Adaritha - Take It to the Limit 10. Rufus Feat. Chaka Khan - Stop On By 11. Beverley Knight - Promise You Forever 12. John Legend - Maxine's Interlude 13. Peabo Bryson - Reachin' For the Sky 14. Caress - Opportunity [Original Album Mix] 15. The Temptations - Plastic Man 16. The Trammps - Body Contact Contract 17. KC & the Sunshine Band - I Will Love You Tomorrow 18. Mud - Shake It Down [Eddy’s Disco Edit] |
![]() |
|
Ik heb al een klein beetje 'internationaal succes' en ben op een Belgische site verschenen met mijn Beats of love mix!
![]() Ron Hall & the Muthafunkaz - The Way You Love Me [A Tom Moulton Mix] Nelly feat. Ronald Isley & Snoop Dogg - She Doesn't Know My Name Cool Notes - In Your Car First Choice - Hustler Bill The Salsoul Orchestra - Ooh I Love It (Love Break) Nacht und Nebel - Beats of Love Mighty Fire - Love Fantasy Chemise - She Can't Love You Sonny Jenkins - That Friday Pay, Pt. 1 The Controllers - I Can't Turn the Boogie Loose [Greg Wilson Edit] LTD - Back in Love Again Uncle Louie - Full-Tilt Boogie [Greg Wilson Edit] ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|