In mijn stageklas doen we aan surprises.
Ik heb een jongen van 13 jaar getrokken..
Hij wilt later matroos worden en gaat over 1 of 2 jaar naar de zeevaartsschool.
Verder houdt hij van spelletjes spelen op de computer, en msn'en. Echte hobby's weet ik niet van hem, volgens mij doet hij geen sport oid.
Nou is het zo dat ik het erg moeilijk vind om een leuke surprise + cadeautje (mag maar 2,50 kosten, snoep magn iet) voor hem te verzinnen.
Het leukste vind ik om iets voor hem te kopen en te maken wat met de zeevaart/matroos te maken heeft.
Nou kan ik wel de stoomboot van sinterklaas gaan maken maar dit vind ik niet echt leuk!!
een variant op je boot van sinterklaas-idee: Maak de boot van sinterklaas, zet er een paar pietjes op. Maak dan een soort poppetje van hem in een matrozenpak en probeer aan een foto van hem te komen en maak daarvan zijn gezichtje.
Voor kadootjes zou ik het eerlijk gezegd niet weten...
Cherry Springs schreef op 18-11-2006 @ 12:08 : een variant op je boot van sinterklaas-idee: Maak de boot van sinterklaas, zet er een paar pietjes op. Maak dan een soort poppetje van hem in een matrozenpak en probeer aan een foto van hem te komen en maak daarvan zijn gezichtje.
Voor kadootjes zou ik het eerlijk gezegd niet weten...
ja wel leuk ideee maar hoe maak je een foto van hem?
of aan zijn moeder vrage