![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwe serie op BNN.
Humor met de verborgen camera en grappen in guerillastijl, dat zijn de ingrediënten van Tequila. Resultaten: geen knetterende kater, maar spierpijn in je kaken en je buik. Van het lachen natuurlijk. Tequila, humor die je niet zat wordt! Tequila, elke vrijdag van 22.30 uur tot 22.55 uur bij BNN op 3. http://www.bnn.nl/page/tequila Daar zijn ook een paar sketches te zien ![]() Was vrijdag voor het eerst dacht ik. Heb een stukje gezien, vond het leuk ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee van de Vlaamse versie. Van de Britse variant heb ik eerlijk gezegd nog nooit wat gezien.
Ik kan die Edo eigenlijk moelijk serieus nemen en ik vind het jammer dat ze bijna alles letterlijk gekopieerd hebben, daarom vind ik Tequila minder. Dit is het topic over Trigger Happy. Ik heb Tequila niet helemaal van het begin gezien, maar was die sketch met de verkeersagent dat hij mensen vroeg of ze over wilden gaan steken enzo? Dat heb ik volgens mij in de wereld draait door gezien en vond ik wel grappig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vond dat stukje met die politie agent die auto's staande hield en ze daarna afpoeierde omdat ze midden op straat stopten wel aardig briljant. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Sterk spul! brumm | 10 | 09-11-2010 21:37 | |
Drugs & Alcohol |
Tequila shot iLaySha_007 | 82 | 17-03-2005 20:41 | |
Drugs & Alcohol |
lekkere mixjes met tequilla rock gek | 42 | 27-07-2004 00:17 | |
Drugs & Alcohol |