Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar wel bedankt ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou alle bezwaren in een mooie brief zetten en die even laten nakijken door een rechtenstudent o.i.d. en dan zijn reactie afwachten. |
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft trouwens gisteravond gebeld, met de mededeling dat als ik wil dat de scooter het weer doet maar langs hem moet komen om de scooter te laten maken. Misschien kan ik dit het beste maar doen, alleen ben ik er achter gekomen dat de scooter een vastloper heeft gekregen(zuiger zit steenvast in de cillinder) waardoor de scooter niet meer aan te krijgen is. En dit kon hij niet repareren, het word dus nog even zoeken naar een oplossing. Misschien dat hij de reparatiekosten betaald, of delen ofzo. In ieder geval bedankt voor de reacties!
||
Citaat:
overigens kun je bij dit soort lui het beste 'gewoon' even opbellen of langskomen. Het kan best zijn dat hij je op een fatsoenlijke manier wil helpen. Helpt dat niet, dan kun je altijd nog juridische stappen nemen. (overigens, ik wil ook nog weleens aan het sleutelen zijn aan een autootje. Daarmee is nog niet gezegd dat ik er veel verstand van heb, alleen maar dat ik graag leer en graag wat geld bespaar.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ff OT: als hij je weigert terug te betalen moet je gewoon naar zijn huis gaan en een poot tussen de deur zetten en met je pa doorlopen en zeggen , '' ik kom even mijn geld terrugvragen'' doe ik ook als ik nog wat geld krijg van een leeftijdsgenoot. mar dan alleen want we zijn toch evenoud he ![]() maar dat moet je pas ondernemen als hij zegt dat hi9j het niet kan wil geven etc. etc. het werkt wel bij mij ![]()
Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 19:45. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Succes ermee iig en ik hoop dat je nog wat aan je scooter hebt!
||
![]() |
Citaat:
Ook als de advertentie vermeld: Helemaal in goede staat of nooit opgevoerd geweest / helemaal orgineel Heb je al een sterke zaak. Heb het zelf ook een keer meegemaakt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb de scooter nu gerepareerd, met ongeveer 120 euro aan onderdelen. ik heb de man van wie ik de scooter heb gekocht in een vriendelijke mail gevraagd, om mij de onderdelen te vergoeden. maar dit was al een dag of 5 geleden, en heb geen reactie gehad. dus ik denk dat de kosten gewoon bij mezelf komen te liggen. groetjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je dan sterker had gestaan. Maargoed, probeer die man duidelijk te maken wat voor extra kosten jij hebt gehad. Stuur hem een (aangetekende) brief met bijvoorbeeld een kopie van de rekening (als je die hebt) en probeer zo tot een oplossing te komen. Succes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als jij een auto gaat testen, haal je die toch ook niet uit elkaar? op dat moment reed de scooter goed, daarna zijn de problemen die binnenin zaten naar buiten gekomen
||
Citaat:
overigens, als ik een auto koop, wordt die wel degelijk aan een grondige technische inspectie onderworpen. Nou weet ik daar toevallig vrij veel vanaf, maar toch. ik vindt het erg sneu allemaal, maar als de scooter nu goed rijdt vind ik t niet wereldschokkend allemaal.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|