Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 08:18
Valencia
Valencia is offline
Ik moet voor mijn verslag de hele pop werkboek helemaal uittypen inclusief de vragen, heeft iemand toevallig ook een verslag van de hele popboek gemaakt isbn 9039522367 en zou die mij de vragenlijst kunnen mailen en nee ik heb zelf het boek wel gekocht maar het kost zoveel tijd om nog eens de vragen te typen.

deze soort vragen komen erin voor.

Deel 2 het werkboek

Fase 1: Willen

1. Geef 4 trefwoorden die jouw karakteriseren.

2. Vraag 2 anderen om jouw aan de hand van 4 trefwoorden te karakteriseren. Bespreek de resultaten en vraag commentaar op je eigen beschrijving en beschrijving van anderen. Wat leer je hiervan? Motiveer je antwoord.

3t/6 overslaan

7. In figuur 3.1 zie je een cirkeldiagram. Geef hierin nu globaal en bijna associatief de verdeling van aan van de hoeveelheid tijd die je besteedt aan studeren, werken, relaties, sporten en dergelijke. Kies zelf groepen uit en bedenk dat de beschikbare

8. De vorige oefening was een schatting. Vul nu hieonder zo precies mogelijk in hoeveel tijd je per week aan verschillende activiteiten besteedt. Geef tevens aan of je per activiteit duidelijk geformuleerde doelen hebt.

9. Bij opdracht 7 is je perceptie van de tijdbesteding opgenomen. In opdracht 8 heb je min of meer een meting gedaan. Welke verschillen vallen je op?

10. Besteed je de juiste hoeveelheid tijd op de juiste manier aan de juiste dingen? Met andere woorden heb je duidelijke doelen geformuleerd en daar ook de te besteden tijd aan gekoppeld? Beargumenteer je antwoord.

11. Besteed je vlodoende tijd aan zaken die voor jouw waardevol zijn? Licht je antwoord toe.
Advertentie
Oud 30-11-2006, 16:39
robinvandenberg
robinvandenberg is offline
Hej! nee sorry; maar kun je het niet op de één of andere vage manier inscannen? dat schijnt te kunnen
Succes!!
Oud 30-11-2006, 17:38
Verwijderd
Vraag het aan een klasgenoot die het al heeft gemaakt of anders scan je het in.
Advertentie

Regels voor berichten