Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat iemand hiervoor ook al zei... lekker wijf (als het niet voor de grap is dan), ielgh....
en hmzzzz, het ligt er eigenlijk gewoon aan wie wat en hoe zegt.. alles kan wel leuk klinken maar ook verschrikkelijk..
|
Ik vind het zowiezo al triest dat er mensen zijn die naar TMF of the Box gaan smsen!!!
![]() Dat is nou echt zinloos geldverspillen ![]() .... geef het dan aan mij..... ![]() ![]() ![]() ennuh dat woord lauw dat zie ik dus duidelijk ook verkeerd ja. ![]() ennuh tja dat BOYZZ.... tja zal wel hip zijn ofzo.. de taal wordt wel een beetje verloederd heb ik zo het idee.. ![]() achja.. niet dat ik altijd zo correct nederlands spreek/typ.. maar sommige dingen gaan me echt te ver... Als iemand tegen mij zou zeggen wat hier boven in dat topic ergens stond zou ik er echt geen bal van snappen.. ![]()
Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 12:28. |
![]() |
|
![]() |
chicka en alle andere chick vormige woordjes
![]() choken.."jah laten we vanavond gaan choken dan" en dan bedoelen ze een jointje roken ![]() Ik vind het zoiezo stom als mensen 30 talen door elkaar gaan praten. |
![]() |
|
Bij mij in de klas zat zo'n wannabe punkermeisje dat 'schijt aan alles en vooral The System heeft', zoals ze het zelf mooi wist uit te drukken. Om de vijf minuten 'boeie, wa boeit da nou' roepen is het resultaat. Verder heb ik een hekel aan die moluks/nederlands/engels combinaties.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mijn vriendin noemt de laatste tijd jongens ook wel chico's of zoiets, aaaaah vreselijk.
ennuh.... ff denken...oja het woord "chillen" zo van: "het is daar echt wel vet chillen hoor" grrrrr dat vind ik denk ik nog veeeeeel erger.
||
Citaat:
haha tja bahbah... vreselijk.. gisteren nog mee geconfronteerd.. ![]()
|
Idd al die buitenlandse woordjes, dushi en chicka en zo, bleeegh
![]() En waar ik ook compleet gestoord van wordt de laatste dagen is 'laf'. Echt ie-de-reen zegt het hier ineens! 'Dat wordt een laf feestje', 'wat een laf gedrag', 'laffe gozer' enz. Hmm verder schiet me zo ff niks te binnen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen bij mij is het dan voor de gein en nie serieus bedoelt ![]() verder zijn alle irritante dingen al wel genoemd... hoewel ik die engelse dingetjes boys, chicks en dat soort gezeik erger vind dan 'boers' zoals bekken ofzow...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Woorden zoals feesten vind ik sowieso al fout, maar als ze het ook nog uitspreken als 'feestuh' dan vind ik dat helemaal erg. Buitenlandse woorden zoals 'faja', 'fatoe' 'sma' of 'spang' vind ik juist wel ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hm, haast alles waar ik me aan erger is al genoemd.. woorden als 'dushi' en 'chicka' staan in elk geval ergens heel erg hoog, samen met 'skafa' (of 'skaffa', weet ik het) wat dan stoned zijn inhoudt.. 'hejah gozer, fa waka? waar is je chickie man, we moete lusu want ik wil stijfskafa worden man, ik ga nie op jullie wachte nog langer' *zucht*
aan sommige nederlandse woorden kan ik me ook kapot ergeren, maar er schiet me nu niet echt iets te binnen.. koel topic ![]() |
![]() |
|
Ach ja, ik gebruik af en toe ook wel eens een iet wat uitwijkend woordje wat niet in de Nederlandse vocabulaire voorkomt. Maar het interesseert me niet zo erg veel,het is toch vaak een flap-uit.
Ik krijg redelijk kriebels van 'white-nigga's' die gewoon Nederlands zijn en gewoon zonder een buitenlands accent kunnen praten,maar het niet doen omdat het niet stoer is. Hieronder nog een paar dingetjes.
Wat ik overigens wel vaak gebruik is : Dope...
Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 16:04. |
![]() |
|
Wat hier heel erg in trek is bij de jongeren is het:
"Hé wat doe je gek sukkuhl" waar ik nog steeds niet echt te betekenis van weet, behalve dat de persoon die het zegt ruzie zoekt maar het is ook een sterieo-type mensen dat dit soort uitspraken gebruikt, wat me eigenlijk nog steeds een raadsel is is dat deze meestal molukse mensen (die bij ons de gewoonte hebben te "hangen" net voor het gemeentehuis of juist VOOR het cafe en dan ook vooral niet naar binnen gaan en wat drinken *ergernis*) niets beters te doen hebben dan zomaar ergens "hangen" en dan ruzie zoeken.. sja om ze nou allemaal meteen af te schrijven als kansloos is ook weer een beetje overdreven maar toch vind ik het wel triest.
||
![]() |
Citaat:
of zoals ze in genk soms zeggen: "wat een hennig heet wijf!" zo onrespectvol! en verder ook veel van wat hier nogal gezegd is
|
Niet echt woorden ofzo, (wel chikkie en dergelijke natuurlijk) maar vooral opmerkingen die het em doen. 'LEKKER KONTJE!!!! *brul*' wanneer je je vaders gigantische ouwe wax-jas aanhebt en je lila regenbroek eronder (met laarzen om het geheel af te maken) waardoor er geen bips in velden of wegen te bekennen is.... *zucht* Sowieso, mensen die veel joelen naar mensen, zijn erg fout.
(Martin: "geniaal stukje swaaaah!") ![]()
|
Verwijderd
|
oeh, kweet er nog een.. het 'aight' geluidje van ali g, nou vond ik het ooit wel grappig klinken maar nou hoor je echt van die kleine kotertjes om de tien seconden van 'aaaaaaaight' gaan.. bij ons op school, moest iemand een presentatie houden - komt ie voor de klas, eerste wat ie zegt: 'AAAAAIGHT sukkasss..'. in de pauze kun je niet normaal door de gang lopen of er wordt wel ergens keihard 'AIGHT' in je oor gegild.. nostalgie bij het woordje school heb ik in elk geval om een 1 of andere reden niet meer.
(kuch, had je dat dan wel toen ali g nog nergens te bekennen was? eeehh.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() k fin laterz egt een kutwoord... en dan vooral t laten doorgalmen van de Z ![]() owjaat.. k*nker vink ook nerges op slaawn...
||
Citaat:
![]()
|
|