Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2006, 20:52
drukknoopje
drukknoopje is offline
Zoals de titel al zegt: ik wil de klok namaken van de moeder van Ron Wemel in de serie Harry Potter. Wie heeft er goede adviezen? Ik wil sowieso echte fototjes gebruiken van de familieleden. Suggesties zijn van harte welkom.
Advertentie
Oud 01-12-2006, 01:25
Verwijderd
Nouja, gewoon een groot rond of willekeurig ander vorm stuk karton, en op de plekken van de cijfers, of gewoon willekeurig door elkaar schrijf of teken je een paar bezigheden wat met jouw familie te maken heeft, en dan maak je gewoon wijzers, met foto's, en die zet je met een splitpen vast op de klok.
Oud 02-12-2006, 10:44
drukknoopje
drukknoopje is offline
eigenlijk wilde ik graag een soort ouderwetse klok namaken... Ideen zijn nog steeds welkom.
Oud 02-12-2006, 14:21
Ieke
Ieke is offline
De vorm uit karton maken, 2 keer, dit is dus de voor en achterkant. Dan een reep (of stukken) die je tussen die 2 stukken maakt als zijnde zijkant. (nietjes werken goed, maar stevig tape moet ook kunnen) Dan kan je de voorkant bewerken alsof het die klok is en in de holle binnenkant past dan het kado. (hoop dat je mijn uitleg snapt)
Oud 02-12-2006, 20:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline

Ziet er niet zo moeilijk uit.
2 ronde schijven karton, een soort strook ertussen om ze vast te maken. Laat een stukje open en doe daar gewoon papier over zodat je niet de klok moet slopen om dat kadootje te krijgen. Maak dan van stukjes hout de wijzers en maak pasfotootjes van de familileden. En voila.

Regels voor berichten