Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2006, 12:27
Bloementje
Bloementje is offline
Hoi,,
ik wou in de kerstvakantie naar barcelona voor 5/6 dagen. daar wou ik overnachten in een hostel. Ik wil van te voren boeken via internet maar dan moet je betalen via een creditcard. Nu ben ik 17, dus heb ik niet zo;n ding. Ik mag mijn vaders creditcard gebruiken voor zo'n voorschot, dus dat betalen via internet. Maar als ik daar zo in barcelona zit, is het dan ook de bedoeling dat ik met een creditcard betaal?
Advertentie
Oud 07-12-2006, 13:39
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ligt er aan,

wat ik meestal doe ( maar dat is bij hotels)

ik reserveer de kamer met mijn creditcard en als ik incheck betaal ik cash

( maar dat reserveren doe ik wel via de hotline van die hotelketens)
Oud 07-12-2006, 15:39
Verwijderd
Lees de voorwaarden van het hotel/hostel eens. Echter meestal wordt een creditcard gebruikt om de kosten van de eerste nacht af te schrijven als je niet komt opdagen. De rest kan je altijd wel contant betalen bij het hotel/hostel.
Oud 10-12-2006, 14:13
__
__ is offline
wij moesten voor ons hostel in barcelona ook de overnachtingen garanderen met de creditcard van de moeder van een vriendin van me, maar vervolgens hebben we het daar gewoon zelf betaald. en ik ga binnenkort naar parijs en daar heb ik ook mn vaders creditcard voor gebruikt, maar er staat duidelijk op de site dat die creditcard alleen nodig is voor garantie en je gewoon zelf daar kunt betalen. dus, wat al gezegd is, lees het eens goed door? meestal is die creditcard idd alleen voor garantie.
Oud 10-12-2006, 16:26
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 10-12-2006 @ 15:13 :
wij moesten voor ons hostel in barcelona ook de overnachtingen garanderen met de creditcard van de moeder van een vriendin van me, maar vervolgens hebben we het daar gewoon zelf betaald. en ik ga binnenkort naar parijs en daar heb ik ook mn vaders creditcard voor gebruikt, maar er staat duidelijk op de site dat die creditcard alleen nodig is voor garantie en je gewoon zelf daar kunt betalen. dus, wat al gezegd is, lees het eens goed door? meestal is die creditcard idd alleen voor garantie.
Bedankt voor het herhalen.
Advertentie

Regels voor berichten