Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2006, 20:06
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Het is mij al een paar keer overkomen en het zal vast iedereen wel een keertje overkomen denk ik. Ik doel dan op het onaangekondigd ergens binnen wandelen en vervolgens oog in oog staan met een half of volledig naakte persoon van het andere geslacht.

Tja, vervolgens stampel je dan iets van sorry en je gaat weer weg en doet netjes de deur achter je dicht. Het is me gelukkig nooit overkomen dat ik mij ergens stond om te kleden en dat er iemand bij mij binnen kwam wandelen.

Niet dat het eigenlijk iets concreet met seksualiteit zelf te maken heeft, maar het is toch een soort inbreuk op je privacy. Half naakt betrapt worden is wat anders dan doelbewust half naakt gaat liggen op het strand dacht ik zo.

Heb jij wel eens iemand per ongeluk (half) naakt aangetroffen of ben jij juist het slachtoffer geweest, dat je net in bad wou gaan als de glazenwasser voorbij kwam of zoiets cliche?
Oud 18-12-2006, 20:07
Verwijderd
Genuine Geek©®™
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 21:43
adon1s
adon1s is offline
Mwa wel een keer zitten rukken achter me pc, doppen in me oren. Stond de glazenwasser voor de ramen Hij doet de ramen hier inmiddels al 3 jaar.
Oud 18-12-2006, 21:46
Nona
Nona is offline
Mijn moeder...? Maar die kan het geen donder schelen dus dat telt niet.

Ik heb weleens een iemand laten schrikken die de dakgoot kwam maken, maar dat was niet omdat ik naakt was (en dat was ik ook daadwerkelijk niet). Hij dacht dat er niemand thuis was en stuiterde zowat van zijn ladder toen hij mij plotseling voor het raam zag staan op nog geen meter afstand.
Oud 18-12-2006, 21:59
Al Murphy
Al Murphy is offline
Is me al wel vaker gebeurd dat ik de badkamer binnenstorm terwijl iemand onder de douche staat, en ook wel dat iemand de badkamer binnenkomt terwijl ik aan het douchen was; of bij het tandenpoetsen.

Mja, dan verschrik je je allebei, omdat je niemand verwacht. That's it. Heeft verder niks met seksualiteit te maken.
Oud 18-12-2006, 22:17
Verwijderd
Oh, toen ik nog een puber was heb ik een keer dronken de deur open gedaan met louter een t-shirt aan (waren vriendinnen van mijn broer), dat werd minder op prijs gesteld (heb ik later vernomen).

's Zomers loop ik met een boxer door het huis omdat het zo fucking warm is, en dan komt de werkster wel eens langs.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 22:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb al genoeg mensen plots naakt voor me gezien. Over het algemeen verontschuldig ik me netjes en sluit ik inderdaad weer de deur achter me. En bij sommige mensen waarvan ik weet dat het ze niet interesseert plof ik gewoon neer.

Zelf ook al enige keren naakt betrapt door o.a. de glazenwasser die ineens zwaaiend voor het raam stond, en verder de nodige vrienden die binnen kwamen rennen.
De meeste mensen weten wel dat ik niet zo moeilijk ben, en dus echt niet moeilijk ga doen wanneer ze binnenvallen wanneer ik enkel een BH en spijkerbroek aan heb, bijvoorbeeld.
Oud 18-12-2006, 22:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 18-12-2006 @ 21:06 :
Half naakt betrapt worden is wat anders dan doelbewust half naakt gaat liggen op het strand dacht ik zo.
Hoezo doelbewust?

Nu ja, ik heb zulks nog nooit meegemaakt.
Oud 18-12-2006, 23:12
Mephisto
Mephisto is offline
Huisgenote is wel'ns binnen gelopen, maar ja, ik sta ik regelmatig in alleen een handdoekje te koken

Maakt me niet zoveel uit
Oud 19-12-2006, 01:11
AngelLena
AngelLena is offline
Beide kanten op wel maar over het algemeen kan het me niet bijster veel boeien.
Oud 19-12-2006, 09:22
Psychopath
Psychopath is offline
Ik heb mensen heel vaak 'betrapt' van het andere geslacht, van hetzdelfde geslacht of tegelijkertijd in het kopieer of schoonmaak hok. En vaak kan ik niet eens sorry ofzo zeggen, want dan sta ik aan de andere kant van het glas 2 tot 3 meter hoor op een ladder met glezenwassers gear.
Ik kijk er niet veel meer van op, als het gebeurd tijdens werk zeg ik hewoon "Hoi" en ga ik verder, dat krijg je na ruim 6 jaar hetzelfde vakantie werk doen op bijna ieder vrije dag (ik doe het nu alleen nog maar in de zomer vakantie).

En het is mezelf ook wel eens overkomen... en eerlijk gezegt, het boeit me niks, de ander voelt zicht er vaak slechter over als mij... en als ze rood worden en gaan blozen moet ik gewoon lachen

Ik heb zelfs half naakt (alleen een hema ballenknijper onderbroek aan) op het toneel gestaan, dus tja...
Oud 19-12-2006, 15:58
gurl19
gurl19 is offline
Ik vond het de eerste keren wel heel vervelend dat mijn schoonfamilie binnenkwam als ik aan het douchen was. (Ze hebben daar geen douchegordijn) Maar bij hun is dat allemaal heel gewoon, maar kan er nog niet helemaal aan wennen. Bij mij thuis maakt het me geen bal uit.

Ik heb zelf nog nooit iemand 'plots' naakt gezien.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:33
avrilfan
avrilfan is offline
Vroeger toen ik ongeveer 10 was was ik aan het spelen bij een vriendinnetje.
En toen ging ik een kamer binnen om me te verstoppen, stond ineens die vader daar z'n broek aan te trekken.
Was best wel genant.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:08
Verwijderd
Nooit betrapt en ook nooit echt binnengelopen bij een stelletje dat bezig was.
Wel eens gehad dat iemand zich net aan het aftrekken was toen ik hem moest controleren op het werk, maar dat gebeurt vaker.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:09
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nala schreef op 19-12-2006 @ 18:08 :
maar dat gebeurt vaker.
WTF, wat voor werk doe jij?
Oud 19-12-2006, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 19-12-2006 @ 18:09 :
WTF, wat voor werk doe jij?
Ik ben een woonbegeleider Dus als ik even door het spionnetje in de deur kijk bij een bewoner om te zorgen dat hij geen spanningsopbouw heeft, gebeurt het wel eens dat ik, nou ja, net zie hoe iemand die spanning wegwerkt zeg maar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:20
Roosje
Roosje is offline
Ik heb wel eens dat ik vergeet om de deur van de douche op slot te doen ja. ^^ Maar om eerlijk te zijn maakt het me geen flikker uit, ik huppel tenslotte ook in mijn ondergoed door huis.
Oud 19-12-2006, 22:04
Estar
Estar is offline
Ik vind het geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 22:28
Poepkind
Poepkind is offline
Ik heb het voor zover ik weet nog nooit echt gehad, wel dat de moeder van mn vriend een keer binnen kwam toen wij uhm het heel gezellig hadden..
Oud 20-12-2006, 01:19
Verwijderd
Nee, nooit.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 12:16
Verwijderd
Ja, dat is me wel een aantal keer gebeurd.
Een paar weken geleden toen ik naar de badkamer wilde bij mijn vriend thuis bijvoorbeeld. Ze doen daar nooit de deur op slot en toen stond mijn schoonvader dus voluit naakt.
En het stomme is: ik loop dan niet direct weg, omdat ik schrik. Ik kijk dan nog een paar seconden en breng alleen maar wat stom gestamel uit voordat ik bedenk dat ik maar beter weg kan gaan
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 20:25
Mingster
Mingster is offline
Citaat:
Het is mij al een paar keer overkomen en het zal vast iedereen wel een keertje overkomen denk ik. Ik doel dan op het onaangekondigd ergens binnen wandelen en vervolgens oog in oog staan met een half of volledig naakte persoon van het andere geslacht.

Tja, vervolgens stampel je dan iets van sorry en je gaat weer weg en doet netjes de deur achter je dicht. Het is me gelukkig nooit overkomen dat ik mij ergens stond om te kleden en dat er iemand bij mij binnen kwam wandelen.

Niet dat het eigenlijk iets concreet met seksualiteit zelf te maken heeft , maar het is toch een soort inbreuk op je privacy. Half naakt betrapt worden is wat anders dan doelbewust half naakt gaat liggen op het strand dacht ik zo.

Heb jij wel eens iemand per ongeluk (half) naakt aangetroffen of ben jij juist het slachtoffer geweest, dat je net in bad wou gaan als de glazenwasser voorbij kwam of zoiets cliche?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 21:27
blurred
blurred is offline
Het zal wel eens vaker gebeurd zijn, maar één keer staat me heel concreet voor ogen. Ik sliep bij een vriendin omdat we uitgeweest waren, en de volgende ochtend ging ik douchen. Toen ik al in m'n nake in de douche stond kwam zij iets vragen, en ik had er zelf geen problemen mee dat ze me volledig naakt zag, maar ik merkte wel dat zij er ontzettend van schrok. En daardoor vroeg ik me weer af of het normaal was dat ik er geen problemen mee had...
Oud 21-12-2006, 10:16
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
jah, is me weleens overkomen. allebei wel. maar meestal mensen van wie ik t niet echt erg vindt.
Oud 21-12-2006, 17:59
botulismf
botulismf is offline
cha0s + i_don't_care.
Oud 21-12-2006, 18:45
freud
freud is offline
Ik heb al twee keer m'n schoonvader naakt op de wc zien zitten.
'oh sorry' + deur dicht.
Oud 21-12-2006, 19:07
Verwijderd
Dat vind ik altijd zo irritant, mensen die de wc-deur niet op slot doen..

Dat je zoiets verder niet doet als je aan het douchen bent thuis, okeej, dat doen we bij mij ook niet, zal dat uitmaken als er iemand binnen loopt..
maar op de wc, wat is dan de moeite om even dat knopje om te draaien
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 20:28
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
o ook wel eens, maar dat is niet boeiend want het maakte me geen ene flikker uit.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 13:08
tuttebel
tuttebel is offline
ja maar als die mensen er zelf geen probleem van maken, maak ik het er ook nie van.

wat wel vervelend was dat mn vriend en ik pas na +-10 min. seks erachter kwamen dat er een aantal mannen op mn balkon aan t werken waren. (balkon gaat de hele flat rond)
toen maar even gauw gordijn dicht gedaan.
Oud 22-12-2006, 22:58
Verwijderd
heb in een soort van studentenhuis gewoond waar we elkaar allemaal wel een keer per ongeluk naakt hebben gezien. er zat namelijk geen slot op de badkamer totdat we dat er na een jaar ofzo zelf op hebben gezet...

ben ook wel eens bij huisgenootje naar binnen gewandeld (haar deur stond open, code voor: veilig, bij een dichte deur moest je gewoon nieteens proberen naar binnen te gaan, of iig kloppen) en daar lag ze met haar vriendinnetje in bed, naakt. was de eerste keer dat ik dat meisje zag, vrij genant...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 01:12
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:

Niet dat het eigenlijk iets concreet met seksualiteit zelf te maken heeft, maar het is toch een soort inbreuk op je privacy. Half naakt betrapt worden is wat anders dan doelbewust half naakt gaat liggen op het strand dacht ik zo.

Waarom vraag je alleen naar het andere geslacht, loopt een man nooit per ongeluk ergens naar binnen waar een naakte man is?
Oud 23-12-2006, 08:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik had een keer stiekem sexy lingerie aangetrokken voor mn ex (toen dus mn vriend) terwijl hij even de slaapkamer uit was. Ik liep toen even de kamer uit om hem te roepen en toen kwam zn moeder opeens naar boven gelopen. Stond ik daar. Genant.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 12:10
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik ben zelf nog nooit ergens binnengelopen om daar iemand half naakt aan te treffen. Wel zelf af en toe gehad dat er iemand binnen kwam. Zit bij een turnvereniging, en er lopen ook wat jongens rond. En af en toe dat er een verkeerde deur wordt opengedaan, en daar sta je dan.
Verder niks seksueels, alleen even een 'eeuh'moment. Wordt verder ook niet moeilijk over gedaan.
Oud 24-12-2006, 15:25
freud
freud is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 21-12-2006 @ 20:07 :
Dat vind ik altijd zo irritant, mensen die de wc-deur niet op slot doen..

Dat je zoiets verder niet doet als je aan het douchen bent thuis, okeej, dat doen we bij mij ook niet, zal dat uitmaken als er iemand binnen loopt..
maar op de wc, wat is dan de moeite om even dat knopje om te draaien

vaak weet ie niet dat ik er die nacht ben blijven slapen en ik doe thuis m'n deur ook niet op slot als ik weet dat er alleen familieleden kunnen opendoen
Oud 24-12-2006, 19:34
Verwijderd
Oh, ik heb daar nooit zoveel moeite mee. De wcdeur doe ik wel op slot, maar die van de badkamer mag nooit op slot. Mn ouders moeten er ook in kunnen, omdat daar ook wasmand ed staat.
Ja, we hebben wel een douchegordijn

& mijn kamerdeur kan eigenlijk ook niet op slot, maar ik heb laatst de sleutel gevonden. Als ik met iemand in mn kamer ben, vind ik het niet zo denderend als iedereen elk moment binnen kan stormen
(nee, in kloppen zijn we niet zo goed)

Ik heb niet zo'n moeite met niet seksuele naaktheid. Als het druk is in de stad en ik wil iets passen, doe ik dat gewoon in een hoekje van de winkel
(Ja, nee niet ondergoed maar wel truien ed, of een broek, als ik een lang shirt aanheb.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 00:17
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Mingster schreef op 20-12-2006 @ 21:25 :
ipv alleen zeiken
of herhalen wat de topicstarter al gezegt heeft

kan je ook komen met een oplossing waar het dan zou moeten staan volgens jou

Maar beter is nog om gewoon je bakkes te houden en niet te reageren
Oud 25-12-2006, 00:23
knijtert
knijtert is offline
ontopic:
Kan me niet iets beschamends herhineren

Bij ons is het ook normaal dat de douche niet op slot is en dan komt het regelmatig voor dat 1 van mn ouders of mn broer binnenkomt. En ik heb het ook wel eens gehad dat er een vriend binnen kwam wandellen
We hebben dan wel plastic glas waardoor je niets kan zien... maar het is ook wel eens met omkleden gebeurd.

En nee, ik kan er niet mee zitten
Oud 25-12-2006, 19:35
Maradinus
Maradinus is offline
In een discotheek ik moets schijte maar doe jongens plee is enorm smerig dus ging naar de dames wc en de deur was niet op slot zat daar een mokkel zichzelf te vingeren. in eens hoefde ik niet meer te schijten

Oud 26-12-2006, 12:01
snoopy
snoopy is offline
Ik ben nog nooit betrapt, wel vergeten sommige mensen de deur van de wc op slot te doen.
Oud 26-12-2006, 17:47
Verwijderd
Betrapt.. het is hoe maar hoe je er tegen aan kijkt:

Ik lag gewoon topless te zonnen in de achtertuin met muziek op mijn hoofd. Verschijnt er in ene een ladder boven mijn hoofd, met een glazenwasser erachter. Hij had al 3 keer geroepen en dacht dat er niemand thuis was..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 17:53
zoef de haas
zoef de haas is offline
Aangezien mijn huisgenoten niet echt zijn van deuren op slot doen wil ik nog wel eens mn was uit de wasmachine gaan halen en dat dr dan iemand zich staat af te drogen, en ze zijn ook niet echt van het kloppen dus ze kachelen ook weleens binen als ik me sta om te kleden.
Maar t is niet echt iets waar ik problemen mee heb.
Oud 26-12-2006, 21:05
freud
freud is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-12-2006 @ 18:47 :
Betrapt.. het is hoe maar hoe je er tegen aan kijkt:

Ik lag gewoon topless te zonnen in de achtertuin met muziek op mijn hoofd. Verschijnt er in ene een ladder boven mijn hoofd, met een glazenwasser erachter. Hij had al 3 keer geroepen en dacht dat er niemand thuis was..

Oud 27-12-2006, 13:57
tripple
tripple is offline
bij mijn vriendin een keer thuis meegemaakt. Stond haar oudere zus 22 zich aftedrogen in de badkamer. Maar k maak me daar zelf ook niet zo druk over, ben zelfs ook meerdere malen onaangekondigd bezocht in de badkamer terwijl k stond af te drogen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 14:05
juno
juno is offline
Ik heb zelfs een keer een blote knul in mijn bed gehad, die had zich vergist in de kamer.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 14:43
forxeverx
forxeverx is offline
De moeder van me beste vriendin, best wel genant
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 15:28
Ceridwen
Ceridwen is offline
Hmm het is me niet recentelijk overkomen, er is ook nog nooit een glazenwasser bij mij de ramen komen poetsen. Ik ben ook best preuts, dus dan voorkom ik dat soort dingen

Ik heb zelf wel es een huisgenoot in alleen een handdoek gespot, maar hem boeit het blijkbaar niet erg (en mij ook niet huhu)
Oud 02-01-2007, 18:07
BBpower
BBpower is offline
En viend van mij heeft mij en mijn vriendin gezien toen we seks hadden in de huiskamer met de gordijnen open en het licht aan (was buiten donker). Dus wij daarna naar de tuin om een sigaretje te roken, komt hij aan: "Ik heb je vriendin naakt gezien!"

Ik heb gewoon gezegt: "En ik had seks met haar, baas boven baas."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 18:49
Kyoki
Kyoki is offline
Ik zat een keer halfnaakt lekker te spacen op m'n gedachtse, zittend op de rand van de badkuip - ik kwam net uit de douche gewaggeld. Hoor ik opeens wat gespons, let er niet op, en toen ik omkeek zag ik door het kleine badkamerraampje de glazenwasser die zijn ignore-mode-skills heel moedig aan het toepassen was.

Zelfde gebeurde weer, toen zat ik op m'n bed weer halfnaakt wat voor me uit te staren, zittend trouwens, staat er opeens zo'n vent voor m'n raam te sponzen. Wederom, de koelbloedigheid van die gast was verbluffend (in zijn geval zou ik me waarschijnlijk doodlachen).

Eigenlijk vond ik die situaties meer humor dan wat anders. Zo erg baal ik er niet van als iemand me tegenkomt terwijl ik net uit de douche waggel ofzo.

Nog te zwijgen over die keer dat het zusje binnenwandelde terwijl we bezig waren. We lagen onder de dekens, zusje lekker nieuwsgierig, 'wat doeeeeeeeen jullie' en rukt zo die dekens van ons af. Mijn god.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 20:45
Kitten
Kitten is offline
Ik was voor het eerst met mijn huidige vriendin aan het douchen toen plotseling haar zusje binnenkwam lopen (die was 21 op dat moment). Ik stond wel half achter mijn vriendin, maar d'r zusje schrok heel erg (denk aan: heel onschuldig meisje van 21).
Oud 05-01-2007, 09:02
Ske*
Ske* is offline
Citaat:

Ik heb gewoon gezegD : "En ik had seks met haar, baas boven baas." [/B]
Ik voorkom het ook, heb nog nooit iemand plotseling naakt gezien en ik moet het ook niet zien. Vind het maar lelijk van de meeste

Regels voor berichten