Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al 4x in Piskopiano (Piskopiano Village) gezeten, iets boven op de berg, lekker rustig overdag (voor je kater
![]() Probeer eens via arke.nl. Heb al 4x via Dreizen geboekt, maar Arke is een stuk goedkoper zag ik vanmiddag ![]() En kijk op www.vakantiereiswijzer.nl voor prijs/kwaliteit verhoudingen ![]() Oja, en all inclusive of halfpension zegt niet zoveel, vaak is het eten tegen de tijd dat je wakker bent na het stappen al op, of koud of oud. Ontbijten kan je voor 50ct pp al zo ongeveer, en avond eten voor 15 pp (incl. voor en nagerecht en drinken) Je mag me ook PMmen ![]() edit; ik ben te goed voor deze wereld: Piskopiano Koutouloufari Chersonissos ![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2006 om 16:44. |
![]() |
|
topic chersonissos
Ook nog wat info over chersonissos! Ben er dus ook geweest. Ik vond het helemaal geweldig! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Chersonissos is inderdaad veel rotsstrand, Starbeach is beetje van alles. Kijk eens op Starbeach .
Welk appartement zit je trouwens? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aqua Maris is idd wel okee. Waar heb je geboekt en wanneer ga je? Heb ff voor je gezocht;
Aqua Maris Maar neem aan dat je het zelf ook al gezien had? Have fun, Kreta is echt te gek ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja die site kende ik al ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga van 10 t/m 19 augustus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar das maar net of je er de moeite voor wil nemen, want in Chersonissos kan je ook lekker eten. Zou alleen niet bij, euhhmm, geen idee hoe ze heten, maar ze zitten aan zee, vlakbij het politiebureau, eten. Makkelijk te vinden, zit aan de boulevard, als je via Friet van Piet naar de zee loopt loop je er recht op af. Denk dat het Akropolis heet. Ik heb er meerdere malen gegeten, maar vond het vaak niet lekker. En trouwens, nergens is eten echt duur hoor. Wij waren, met 2en, incl eten, voor- en nagerecht vaak 35 euro kwijt, voor 2 dus. En dan hadden we duur gegeten ![]() Enne, leuke discotheken: Amnesia is wel oke, ik ben helemaal gek op de Tiger en Havana. En Pog Mahones (Ierse pub). Maar als je langs de boulevard loopt word je vanzelf overal binnen geluld ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mja, dat dacht ik al wel. Chania is best een eindje tuffen.. Mja zo te horen heb je het wel naar je zin gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2007 om 11:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
vakantie chersonissos obsessedshopper | 3 | 26-05-2016 21:40 | |
De Kantine |
S.A.A.I. You ain't got no alibi! You SAAI, whut whut, You SAAI! #815 Trimm Trabb | 500 | 13-01-2010 23:06 | |
Eindexamens 2007 |
Eindexamenreis LisaRowe | 48 | 18-06-2007 16:59 | |
Lifestyle |
fototopic² Verwijderd | 496 | 26-08-2006 17:05 |