Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De Roosevelt Academy is wel iets heel anders, dat weet je? Kijk daarvoor maar eens in dit topic en zijn twee voorgangers.
Trouwens, je kunt dit studeren in Amsterdam (UvA), Nijmegen en ook in Leiden! Verder neem ik aan dat je naar open dagen e.d. gaat of bent gegaan? |
![]() |
|
![]() |
Hey! Ik hoop dat je inmiddels iets meer op de hoogte bent over de Roosevelt Academy. Heel snel en kort samengevat moet je hier je eigen vakkenpakket samen stellen. Er zijn inderdaad een aantal anthropologie vakken die je daarvoor kan volgen. Zelf heb ik de introductie socio-cultural anthropology gedaan en religion & modernization. Op www.roac.nl kun je een lijst vinden met andere anthropologie vakken die je kunt volgen, en alle andere vakken. Het punt is dus wel dat je meer verschillende dingen moet doen, dus als jij zeker bent dat anthropologie jou ding is kun je beter niet voor RA kiezen. In ieder geval succes en als je nog vragen hebt pm of vraag ze in het University College topic.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie Verwijderd | 0 | 28-07-2013 14:44 | |
Studeren |
Culturele Antropologie studeren ? (UU) jitsketje | 1 | 08-11-2010 01:37 | |
Studeren |
Liberal Arts and Sciences of Antropologie? Falhelsink | 7 | 21-05-2009 23:31 | |
Studeren |
culturele antropologie =zwart wit= | 20 | 26-11-2005 13:01 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 19:15 | |
Algemene schoolzaken |
Culturele antropologie groezel538 | 2 | 16-06-2004 15:50 |