Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2006, 21:46
Ramble On
Ramble On is offline
Ik studeer nu Taal en communicatie aan de UvA (eerstejaars). Ik twijfelde tussen rechten en dit, maar heb besloten om te kiezen wat me 'leuker' leek tegen alle adviezen van o.a. m'n vader in. Op zich vind ik de studie leuk, maar het is totaal geen uitdaging. Nu heb ik steeds meer het gevoel dat ik er later niks mee kan worden (waar ik bij m'n keuze ook al aan dacht, maar ik besloot dus het 'leuke' te kiezen). Ik heb het gevoel dat ik niet echt iets leer zegmaar, in ieder geval niet iets waar je later echt iets mee kan. Ik heb er eerst aan gedacht een tweede studie erbij te doen (Europese studies in dat geval), maar volgens mij maakt het ook niet echt uit of je nou één of twee studies doet waar je (in principe) niks mee kan. Rechten lijkt me toch ook wel erg leuk en je weet gewoon zeker dat je er later een baan mee krijgt, iets dat voor mij toch belangrijker is dan ik mezelf in eerste instantie aanpraatte.