Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga niet tellen hoe veel echte vrienden ik heb, vaak merk je dat ook pas als het erop aankomt denk ik. Mijn vriend is in ieder geval ook mijn beste vriend en ik heb daarnaast nog een aantal goede vrienden en vriendinnen. En een reden om een vriendschap te verbreken... Ik zou het niet weten. Liegen, bedrog, misbruik maken van etc. Nu maakt iedereen fouten en heel veel kan weer goed komen, maar zeker als het herhaaldelijk gebeurt is het wat mij betreft over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Om nog een dooddoener uit de kast te halen; wanneer iemand mijn vertrouwen dusdanis schaad, kan dat een reden zijn tot verbreken van de vriendschap. Of iemand een vriend of een kennis is, vóél je. Met woorden kan ik dat moeilijk omschrijven.
||
Citaat:
![]() - Voor mij is iemand een echte vriend als ik weet dat ik diegene kan vertrouwen. Als ik weet dat diegene me altijd zal steunen en naar me luistert en ook toestaat dat ik dat ook voor hem/haar kan doen. Als we bij elkaar het gevoel hebben dat we zomaar midden in de nacht bij elkaar op de stoep zouden kunnen staan en de ander je gewoon binnenlaat zonder eerst te vragen wat je komt doen. - 2 sowiezo... Nog een stuk of 3 die ik wel als vrienden beschouw maar eigenlijk niet alles tegen wil vertellen. En nog een aantal mensen die ontzettend lief zijn en die ik ook als vrienden beschouw maar waar ik ook niet alle duistere geheimen tegen zou willen vertellen. - Wanneer hij/zij mijn vertrouwen verbreekt. Bijvoorbeeld als ik een geheim verteld en hij/zij dat dan doorverteld. Als 'ie er niet voor me wil zijn op moeilijke momenten of me keihard in de steek laat. Om andere reden groeien we misschien uit elkaar maar zou ik niet zomaar contact verbreken.
||
Citaat:
- een vriend of vriendin: daar kun je op terugvallen, is eerlijk tegen je en zegt (in je gezicht en niet eerst tegen anderen!!!!) het als die een probleem met je heeft. bovendien belt een vriend je als jij hem of haar niet belt/mailt/smst/msnt/oid - ik heb er maximaal 5 waar ik gewoon mezelf bij kan zijn en ben. de rest is om tijd mee te doden en ze hebben allemaal een aparte 'functie'; winkelen, kletsen, uithuilen, for old times sake of iets anders. - aangezien vrienden geen familie zijn, vind ik ze vrij makkelijk 'weg te doen'. niets en helemaal niemand verplicht mij om met iemand om te gaan als ik dat niet wil. bovendien moeten mensen me niet naaien want ik ben een leuk persoon. ze moeten blij zijn met me ![]()
|
[QUOTE]Meinita schreef op 29-12-2006 @ 00:04 :
[B] - Wanneer is iemand een vriend of vriendin? - Hoeveel échte vrienden of vriendinnen hebben jullie? dat is dus heel erg moelijk vooral het eerste want als je dat weet weet je het 2de ook ik heb er al heel vaak eerg lang overnagedacht maar weet erg gewoon geen andwoord op.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin+ vriendje Verwijderd | 23 | 26-06-2003 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |