ey kvergeet natuurlijk weer 'n reactie te geve, maar ik had 't al op msn gezegd, maar hijs egt super mooj ik wou egt dat ik ook zo kon tekenen maar owk, gaat nu eenmaal niet
nou zo bijzonder vind ik 'm niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen, hij is wel goed nagetekend al zou je de schaduw bij de kaaklijn wat hoekiger kunnen doen, hij is namelijk wat te rond getekend (is het zo duidelijk )
Natekenen van een tekening is echt geen kunst aan....
16-07-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef: Natekenen van een tekening is echt geen kunst aan....
soms wel, als het een heel moeilijke tekening is ofzo. alleen ja ik ben ook erg tegen natekenen...
alleen ik vind ook dat dit wel een piece of cake is...vooral dat gezicht, zijn en paar dikke lijnen en je hebt het gelaat al...
17-07-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
soms wel, als het een heel moeilijke tekening is ofzo. alleen ja ik ben ook erg tegen natekenen...
alleen ik vind ook dat dit wel een piece of cake is...vooral dat gezicht, zijn en paar dikke lijnen en je hebt het gelaat al...
Natekenen van een foto of zo, dat kan moeilijk zijn (hoewel meestal ook niet). Maar van een tekening...