Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kan hem wel simlock vrij laten maken, bijvoorbeeld in een louche gsmzaak, een braderie/beurs of in beverwijk, mogelijk zelfs met software of een unlockcode, maar je garantie vervalt dan wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen t-mobile en telfort willen nog wel eens een simlock er opgooien met abbo, maar heel vaak zit het er gewoon niet op als je abbo hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je mag 'm er gewoon afhalen hoor. De reden dat een provider het erop zet is omdat ze het mogen en omdat ze wel voorkomen dat mensen overstappen. |
![]() |
||
Citaat:
Wat je hiervoor nodig hebt: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3666 Zeker niet makkelijk in het gebruik, maar ik gok dat je hiermee (eens je het bestandssysteem wat begint te kennen) wel die pictures kan verwijderen (met een simlock eraf te halen kun je ze volgens mij niet eraf halen, want dit zijn firmware-instellingen die daar volgens mij geheel los van staan). Mocht je problemen hebben, mag je me steeds hulp vragen, heb hier met dat programma (en de hulp van dat forum) mijn K750 een beetje omgebouwd (oneindig grote SMS storage, menuveranderd, ...). Hoe je de simlock er 100% zeker eraf haalt hiermee zou ik niet weten (ik heb het geluk een gsm zonder simlock te hebben). edit: ik zie juist op dat forum dat ze daar GFlash aanraden om te unlocken, gewoon eventjes op dat forum daarop zoeken en je hebt die unlockcodes in je handjes :-)
Laatst gewijzigd op 05-01-2007 om 11:21. |
![]() |
|
ok ik heb de smsstorage verhoogd
maar ik wil hem nu flashen. Daarmee kan ik toch de t-zones en t-music iconen in het main menu mee weghalen? Alleen weet ik niet welke firmware ik moet gebruiken op www.topsony.com staan er veel, maar welke is het beste. R1AA008 R1BC002 R1BD001 R1L002 R1N035 R1NA005
||
Citaat:
Als enkel die icoontjes je tegensteken moet je op dat forum maar eens zoeken hoe je het menu kan aanpassen; heb ik hier op mijn K750i gedaan, vereist een klein beetje kennis van XML en je moet een beetje overweg kunnen met FAR en de inwendige structuur van je gsm beetje kennen; maar als dat het geval is, is het volgens mij veel minder risicovol dan firmware flashen in het wilde weg).
|
![]() |
|
|