![]() |
|
![]() |
Hoi
Wie van jullie heeft er wel eens over de Nuvaring gehoord. Iemand ervaring mee? En denken jullie dat dit een oplossing is ipv de pil? Nuvaring Ben benieuwd..
||
Citaat:
Maar een Nuvaring is zo normaal geworden, en zo geaccepteerd en voldoende ontwikkeld, en alles... Volgens mij kan je daar weinig mee misdoen. Waarom vraag je niet eens een staaltje als je nog eens bij de gyneacoloog/huisarts bent? Dan weet je onmiddellijk hoe jouw lichaam en eventueel dat van je vriend erop reageert. Prima als je het beter bevalt. En anders zijn er nog voldoende alternatieven.
||
![]() |
Citaat:
Is die nuvaring ook veiliger dan de pil, of dat niet? Laat maar, heb de site bekeken. Wat een commerciele kutsite. Ook echt die test of die ring wat voor jou is. Ik natuurlijk alles antiring invullen, slagen ze er nog in met "misschien is het wat voor jou" te komen. *volstrekt gelukkig met haar pil* Laatst gewijzigd op 05-01-2007 om 15:54. |
![]() |
||
Citaat:
drie weken heb je hem in, je hebt hem ingedaan om 17:00 op zondag, dan haal je hem er weer uit om 17:00 op de zondag na die drie weken. Dan heb je een stopweek en dan doe je de volgende in om 17:00 uur de 4e zondag. Er mag maar een paar uur tussen zitten, ik geloof maar 3 ofzo. Dus als je om 21:00 een nieuwe ring inbrengt ben je geloof ik minder veilig. Zoiets, ga hier alstublieft niet blind op af want dit is uit mijn blote hoofd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet zeggen dat hij er een beetje hip uitziet, ik denk dat het ook wel is gericht op de 'hippe' meidj van tegenwoordig ofzo? ![]() Iig, als je het pakketje hebt, waar ik het over had, daar staat precies alles in, en het is lang niet zo disco als daar. Maar die site is een beetje vreemd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een beetje vallen over hoe een site in elkaar zit wtf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb 'em, gebruik 'em, mijn ervaringen zijn behoorlijk positief. De eerste keer was op z'n minst gezegd onhandig, maar daarna beviel het goed. Erg handig zijn de smsjes die je krijgt als je een nieuwe ring in moet doen of uit moet doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Minder hormonen en de 1e keer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat is ook tot 21 ofzo, en daarna moet je betalen. Nouja, een kind is duurder.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij gebruikt dus 1 ring 6 weken lang? Ik heb hem al een jaar en 'ring wel eens door', als in: ik gebruik 1 ring 3 weken, haal hem er uit en gebruik een nieuwe, die ik er ook 3 weken in laat. Maar een ring er 6 weken in laten zitten kan toch niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja er staat in de bijsluiter dat je na drie weken een nieuwe ring in moet brengen. Zes weken kan niet!
||
Citaat:
Overigens ben ik ermee gestopt, het beviel na 5 maanden toch niet. Maar dat kwan niet door de toedingingsvorm, maar door de hormonen. Ik kreeg echt alle mogelijke bijwerkingen ![]() Hoofdpijn, krampen, puisten, en ook nog gewichtstoename. Maar die laatste vond ik niet erg ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had van de pil (3 verschillende geprobeerd) al super veel bijwerkingen en daarbij was het niet veilig door mijn medicijnen.. Maar ik merk nu ook die bijwerking bij de Nuvaring ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of je doet 4 weken 1 ring, geen stopweek, nieuewe ring. Is nog steeds 1x per maand ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Alleen is het zo dat de betrouwbaarheid rond die vierde week wel afneemt.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
De nuvaring Eloo | 6 | 06-05-2008 21:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
NuvaRing gebruiksters? Thee Muts | 33 | 26-02-2008 18:46 | |
Lichaam & Gezondheid |