Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kwam een oud vriendinnetje tegen dat vertelde over een jongen bij wie ik in de klas heb gezeten, vervolgens vroeg ze: "Maar jullie hebben vorig jaar toch seks gehad? ![]() ![]() ![]() Dat laatste verklaart uiteraard ook waarom het een OUD vriendinnetje is... ![]()
|
Hmmm... Ik probeerde eens een jongen te schoppen omdattie iets van me had afgepakt ofzo. Hij pakte mijn been en ik viel op mijn kont. Ik schaamde me eigenlijk niet zo, ik lachte gewoon m'n longen stuk.
Dat deed ik ook een keer met drama, toen ik iets van een hondsdolle hond speelde. Ik op mijn handen en knieën achter zo'n jongen aanrennen, en toen kwam er een bochtje en ik gleed uit en flikkerde tegen de verwarming. Hele klas lachte zich kapot, en ik ook. En ook nog een keer dat Henkie me op msn een link naar een soort belgische website. Daar stond dan iets van 'vul hier 3 van je liefdesboontje (wtf??) in en je naam, en dan wordt berekent hoeveel jullie matchen!' Nou, ik verveelde me dus ik vrolijk Sjaak, Sjaak, Sjaak invullen (ik wou eigenlijk Henkie en Teun(een van henkie's beste vrienden) invullen, maar ik bedacht me. Gelukkig maar. Want toen ik op enter drukte stond er in beeld 'haha, je bent beetgenomen! Je liefdesboontjes zijn verzonden naar Henkie123@hotmail.com!' Ik dacht, oh kut, maar het viel wel mee. Henkie heeft stil gezwegen en ik zei dat Sjaak het toch al wist. Maar toen was ik wel rood, denk ik.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik doe wel vaker rare dingen, ik schaam me ook weleens, zelden dan, maar ik word eigenlijk nooit rood. de laatste keer (6 jaar geleden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: