Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2007, 23:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
... En hoe redde jij je vervolgens uit die situatie?

Vertelde jij je schoonmoeder een rotsmoes over je bloedsuikerspiegel die uit balans was nadat je haar schaaltje belgische bonbons aan het leegplunderen was, terwijl zij al enige tijd achter je stond?
Ging je midden in de stad onderuit en vertelde je aan lachende omstanders dan je even wilde proberen of turnen misschien DE ideale bezigheid voor jou was?

Zijn er wel eens momenten geweest dat je echt door de grond kon zakken van schaamte? Hoe reageerde je hierop; Barste je in brullen uit, moest je juist schuddebuiken van het lachen, verontschuldigde je, of wist je niet hoe snel je weg moest komen?

TS begint uiteraard later.
Oud 09-01-2007, 00:02
Verwijderd
TS begint! Oh en ik zal eens nadenken over wanneer ik zo'n situatie had
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 00:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik moest ooit eens de schapen voederen van iemand die ik ken; Ongeveer 40 dieren, waarvan een heleboel lammetjes. Alles ging goed, nog een lammetje geholpen met opstaan en vervolgens weer naar binnen gegaan. Een uur later werd er aangebeld dat alle dieren los over de weg liepen; Alle buren moesten uitrukken om ze weer binnen de omheining te krijgen, echt een ramp.
Ik was toen nog vrij jong en het is jaren geleden, en ik weet nog wel dat ik in 1e instantie keihard in de lach schoot toen ik al die schapen zo zag rennen... Totdat die boer (een verschrikkelijk autoritaire man) me ontzettend kwaad aankeek en vertelde dat hij niet alleen mijn ouders in zou lichten maar ook de politie zou bellen... Geschrokken als ik was zei ik heel wijs: "Dan laat ik mijn mama lekker de dierenbescherming bellen, omdat u zelf geen tijd heeft om u dieren te voeren, pfff "
Toen werd hij nog bozer en gaf ik mijn buurmeisje de schuld dat naast me stond "maar zij ging er als laatste uit hoor, dus zij had het hek dicht moeten doen.. " terwijl ik dondersgoed wist dat ik degene was die het hek had moeten sluiten.

Enfin ik schoof destijds vooral de schuld op anderen af, en nam zelden zelf de verantwoordelijkheid. Ik merk dat dit soms nog steeds doe, en daar baal ik van, maar verbetering is er wel degelijk en daar zijn we dan maar trots op.
Oud 09-01-2007, 00:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jeetje, ik herinner me steeds meer dingen.

Toen ik eens bij de moeder van een vriend aan tafel zat (een heel gelovig iemand) nam ik al een hap van een gehaktbal alvorens we hadden gebeden. Iedereen was stil, doodstil toen ik ineens hoogst onbeschoft zei: "Jezus christus, die van mijn moeder smaken toch echt een stuk beter... Ow wacht, amen" waarna ik een schop onder tafel kreeg, waarop ik vroeg "Was dat christelijk? Of was dat Christelijk?"
Jeetje wat kon ik door de grond zakken toen ik al die blikken zag
Duizendmaal excuses maken, huilen, schuddebuiken van het lachen (want stiekem vond ik het zelf wel grappig) ik wist op dat moment echt wat ik moest doen.

Ik zeg nog steeds waar het op staat, al probeer ik steeds meer op mijn woorden te letten en deze aan te passen waar nodig. Het is vreemd want ik ben heel netjes opgevoed, maar als ik word geconfronteerd met andere gewoontes heb je niets meer dan een lompe, botte boerin aan mij. Echt bizar!
Oud 09-01-2007, 05:45
Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet nog dat ik op een dag (in groep 7 geloof ik) samen met vriendinnetje R. tussen de middag naar het huis van T. ging om daar pauze te houden. We waren de hele dag al ontzettend melig en R. blééf maar grapjes maken waar we steeds keihard om moesten lachen. Toen op een gegeven moment zaten we aan tafel onze boterhammen op te eten en limonade te drinken. De moeder van T. kwam even aan het andere einde van de tafel zitten om mee te kletsen. Toevallig hadden we het net over zo hard lachen dat je soep of drinken soms uit je mond komt. Net op het moment dat ik een (te) grote slok van mijn limonade nam, maakte R. zó'n grappige opmerking dat ik echt kapot ging van het lachen. Met als gevolg dat ik alle limonade over de tafel heen in het gezicht van de moeder van T. spoot. Ik kon níet meer stoppen met lachen echt vreselijk, want ik besefte heel goed hoe lullig die moeder zich zou moeten voelen en wat ik had gedaan! Beschaamd begon ik met sorry te zeggen, en een doekje te pakken. Maar ik kon niet meer stoppen met lachen (als je wilt stoppen met lachen, lukt het nooit!) en die moeder was op een gegeven moment zo verontwaardigd over mijn reactie dat ze zelf ook keihard in lachen uitbarstte.

Nu kom ik daar nog heel regelmatig thuis en elke keer dat ik die moeder zie, voel ik me weer een beetje beschaamd maar ook giechelig. Gelukkig vertelde T. later dat ze het echt niet zo ernstig vond, gelukkig is het nu ook al heel wat jaren geleden..
Oud 09-01-2007, 05:55
Verwijderd
ach, mijn geheugen is een zeef, en dat levert vaak genoeg schaamtemomenten op...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 09:42
Pluis
Pluis is offline
Ik ben een beetje zo'n typ dat dingen in verkeerde msn-venstertjes gaat typen, en dat leidt nog wel eens tot genante situaties. dat ik tegen een vriendin aan het klagen ben dat ik zo gek word van m'n hoofd, dat t zo'n zooi is, en dat ik dat dan per ongeluk in het venstertje tik van de jongen die ik zo leuk vind... Die begon vervolgens weer met "ach meisje toch" en toen voelde ik me wel heel erg gekleineerd en voor gek staan.
Toen ik klein was heb ik me ook wel eens geschaamd om dingen die ik heb gezegd, maar kan me niet meer precies herinneren wat dat nou was.
Oud 09-01-2007, 10:18
Gothic
Gothic is offline
Ik was op v akantie op m'n slippers al van de trap gevallen, glad de vloeren daar. Ik wilde naar iemand toe lopen en dacht dat het slim was te rennen, toen zag ik hem opeens staan en toen gleed ik zo voor zijn neus onderuit ...
Oud 09-01-2007, 10:35
Pluis
Pluis is offline
Ik herinner me ineens weer een gevalletje!
Kwas aan het ontbijten bij mijn toenmalige vriendje thuis. Gezellig met het hele gezin plus mij dus. Maar zij eten hun brood met mes en vork, en ik dacht laat ik dat ook eens proberen. Had ik alleen niet moeten doen met een boterham met hagelslag... M'n mes schoot weg, en toen zat alles onder de hagelslag! Mijn vriendje heeft toen op z'n knieën naast me de hagelslag op zitten vegen...
Oud 09-01-2007, 11:45
Verwijderd
Een jaar geleden zag ik een leuke jongen lopen, en toen ben ik voor zijn neus onderuit gegaan.. Daar stond ik met een rode kop
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:10
Ann
Ann is offline
De allereerste schooldag dat je ook de echte lessen heb, je kent dat wel, met zon overvolle boekentas omdat je niet weet welke boeken je wel en niet nodig heb... Ik liep samen met twee andere meisjes richting de ingang van de school, de bel ging, en ik wilde naar de deur rennen, maar ik gleed uit en belande op mijn kont en door mijn tas werd ik naar achter getrokken. Moet er erg komisch uitgezien hebben, maar ik kon wel huilen.

In december, gingen we met alle examenkandidaten muziek en leraren en een koor een argentijnse mis opvoeren. Ik en wat vriendinnen zaten even in het klaslokaal. En toen zei ik zo: die solist kan het ook voor geen meter, het hele koor is aan het meezingen en het lukt hem nog niet. Bleek die bij de deur te staan... *oeps*

en vast nog wel meer, maar daar kan ik zo even niet opkomen.

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:22
DvoorA
DvoorA is offline
ja, ik was toen 14 en een oude docent had midden in de klas me geroepen als "het meisje met de mooie ogen". Dus ik meteen hem een pedo vinden enzo die arme man..
Dus wij lopen na de les de trappen op, ik tegen mn vriendinnen: nou ik vind die ... ook zo'n enorme klootzak, wat een vieze pedo, hoorde je wat ie tegen me zei?
Kijkt mn vriendin achterom, staat ie achter ons
Toen kon ik wel eventjes door de grond zakken.

En ik had ook een keer een relatie met een jongen maar ik werd verliefd op een ander. Dus ik naar een goeie vriend mailen: ja "jantje" probeert te hard, hij maakt te duidelijk dat hij mij wil, hij is zo walgelijk klef en afhankelijk en "pietje" is tenminste spannend en hij was ook beter in bed, jantje kan dit en dit niet goed. Ik wou dat ik van jantje af was, ben zo verliefd op pietje. Enz enz
Stuurde ik het per ongeluk naar jantje zelf
Oud 09-01-2007, 12:31
Miracle
Miracle is offline
De laatste tijd wordt me nog wel eens gevraagd of ik niet stiekem jongens uitnodig als ik op kamers zit. Dat is natuurlijk niet zo, maar toch wordt ik altijd rood.
Oud 09-01-2007, 12:38
Yana
Yana is offline
Mijn ergste moment blijft de situatie waarin ik met een vriendin op een zaterdagavond aan het fietsen was, en we heeeel hard en heeeel melig bezig waren over een jongen waar zij verliefd op was. En we hadden allemaal woorden bedacht voor hem die we konden zeggen, zodat zij en ik wisten dat het over hem ging, maar de omgeving niet zeg maar.. En we hebben dat dus echt over straat geschreeeeeeeeuwd..en vervolgens vond ik het nodig zijn (ongebruikelijke) voor én achternaam er ook nog bij te krijsen, lachend, melig etc. Dus, we fietsen door, heel melig, maken een bochtje....Mijn vriendin kijkt achterom, en jawel De betreffende jongen fietste achter ons.

En het tweede... Vorig jaar, mijn eerste dag op de Uni van mn vorige studie, helemaal zenuwachtig, dacht dat ik te laat was omdat ik eerst bij het verkeerde lokaal stond.. Dus ik zie dat de deur dicht is, kom binnen verontschuldig me (in het Engels, snif) dat ik te laat ben en de lerares zegt "Would you please leave and wait outside? I am still busy with this group" (of iets in die trant)...was het nog de vorige groep ipv mijn groep ! En het ergste was dat ik daarna alsnog haar klas in moest...
Oud 09-01-2007, 13:04
Verwijderd
Toen ik moest vertellen dat ik tegen een stilstaande auto was gebotst. Ik ging maar keihard lachen zo dat het wel meeviel. (Deed het ook wel.)
Verder kan ik me niet zo heel veel herinneren...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 16:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Miracle schreef op 09-01-2007 @ 13:31 :
De laatste tijd wordt me nog wel eens gevraagd of ik niet stiekem jongens uitnodig als ik op kamers zit. Dat is natuurlijk niet zo, maar toch wordt ik altijd rood.
Zoiets had ik van de week ook.

Ik kwam een oud vriendinnetje tegen dat vertelde over een jongen bij wie ik in de klas heb gezeten, vervolgens vroeg ze: "Maar jullie hebben vorig jaar toch seks gehad?" ik proeste het uit van het lachen, toen zij haar vraag nog eens herhaalde "Kel, nu even serieus. Jullie hebben toch seks gehad vorig jaar?" liep ik op een 1 of andere manier knalrood aan. Meer van het idee, want ik heb serieus nooit iets in die jongen gezien. Als je dan ook nog eens struikelt op het moment dat zij over straat gilt: Ai, je bent nog steeds mijn sletje, je bent nog steeds mijn sletje! . Heb je wederom een situatie gecreert waarbij je het liefst even onzichtbaar zou willen zijn, Terwijl het werkelijk nergens op sloeg.

Dat laatste verklaart uiteraard ook waarom het een OUD vriendinnetje is...
Oud 09-01-2007, 17:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmmm... Ik probeerde eens een jongen te schoppen omdattie iets van me had afgepakt ofzo. Hij pakte mijn been en ik viel op mijn kont. Ik schaamde me eigenlijk niet zo, ik lachte gewoon m'n longen stuk.
Dat deed ik ook een keer met drama, toen ik iets van een hondsdolle hond speelde. Ik op mijn handen en knieën achter zo'n jongen aanrennen, en toen kwam er een bochtje en ik gleed uit en flikkerde tegen de verwarming. Hele klas lachte zich kapot, en ik ook.

En ook nog een keer dat Henkie me op msn een link naar een soort belgische website. Daar stond dan iets van 'vul hier 3 van je liefdesboontje (wtf??) in en je naam, en dan wordt berekent hoeveel jullie matchen!'
Nou, ik verveelde me dus ik vrolijk Sjaak, Sjaak, Sjaak invullen (ik wou eigenlijk Henkie en Teun(een van henkie's beste vrienden) invullen, maar ik bedacht me. Gelukkig maar. Want toen ik op enter drukte stond er in beeld 'haha, je bent beetgenomen! Je liefdesboontjes zijn verzonden naar Henkie123@hotmail.com!'
Ik dacht, oh kut, maar het viel wel mee. Henkie heeft stil gezwegen en ik zei dat Sjaak het toch al wist. Maar toen was ik wel rood, denk ik.
Oud 09-01-2007, 17:25
Danny
Danny is offline
Citaat:
HvJ schreef op 09-01-2007 @ 00:13 :
... En hoe redde jij je vervolgens uit die situatie?
Was een keer met een vriend uit eten geweest in Wagamama in Amsterdam (je zit dan meer meer mensen aan een bankje). Naast ons zaten vier meisjes, en hij had net verteld over problemen met zn vriendin en weet ik 't allemaal, hij zat er helemaal doorheen .. toen begon hij nogal luidruchtig (die meisjes hoorden 't) te vertellen dat hij vond dat 'alle meisjes' zeurkousen waren en nog wat meer van dat soort opmerkingen.. Ik probeerde met m'n blik toen duidelijk te maken dat hij z'n mond ff moest houden, en probeerde dat in woorden te ondersteunen door dwars tegen hem in te gaan , maar 't werd hem niet duidelijk..
Oud 09-01-2007, 21:38
Gevederde
Gevederde is offline
Als ik lieg krijg ik een rood hoofd. Inmiddels heb ik het liegen (niet dat ik het veel deed) dan ook maar opgegeven En verder krijg ik een rood hoofd als ik iets moet zeggen in een groep. Nogal irritant als je bij je studie het enige meisje bent en iedereen extra op je let : ( Maar ja.. kom je wel overheen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 22:32
Faerie
Faerie is offline
Toen ik op vakantie was in Turkije ging ik zwemmen bij het hotel. Het was er super druk. En ik liep waarschijnlijk een beetje te snel want ineens *floep* gleed ik uit. Maar het erge was dat ik gewoon f*cking met m'n benen in een split viel helemaal uit elkaar! Het deed best wel pijn. En het was echt zo beschamend Toen heb ik maar een beetje om me heen gekeken met een rood hoofd en ben ik maar snel in het zwembad gesprongen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 19:31
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Yana schreef op 09-01-2007 @ 13:38 :
En het tweede... Vorig jaar, mijn eerste dag op de Uni van mn vorige studie, helemaal zenuwachtig, dacht dat ik te laat was omdat ik eerst bij het verkeerde lokaal stond.. Dus ik zie dat de deur dicht is, kom binnen verontschuldig me (in het Engels, snif) dat ik te laat ben en de lerares zegt "Would you please leave and wait outside? I am still busy with this group" (of iets in die trant)...was het nog de vorige groep ipv mijn groep ! En het ergste was dat ik daarna alsnog haar klas in moest...
dat is mij ook een keer overkomen. ik verontschuldigde mij dat ik te laat was, die man moest het ook nog even doodgewoon over de reden hebben. klas kijken, zo: vijfenveertigg minuten te laat. gaat na vijf minuten de bel en kon ik weer blijven zitten voor het volgende uur .

ik doe wel vaker rare dingen, ik schaam me ook weleens, zelden dan, maar ik word eigenlijk nooit rood. de laatste keer (6 jaar geleden ) was dat een lerares iets opmerkte over de gezelligheid tussen een jongen en mij. geen enkele reden om dan rood te worden, maar als je merkt dat je het wordt, wordt het erger en erger..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 20:10
Verwijderd
Dat was vorig jaar, de eerste schooldag. Ik liep op krukken omdat ik last had van mijn knie. Daarom ging ik ook met de bus naar school. Bij de halte rookte ik nog een sigaretje en ik werd ineens heel duizelig. Ik probeerde alvast mijn geld voor de bus bij elkaar te zoeken maar omdat ik zwart voor mijn ogen was lukte dat niet. De bus kwam eraan en ik stapte in, maar vond de opstapjes wat hoog. Ik zei tegen de buschauffeur dat ie zelf maar even het geld uit mijn portomonnee moest pakken omdat ik niks zag door de duizeligheid. Hij vroeg of het wel ging en leidde me naar mijn plek toe samen met iemand uit de bus. Ik moest een opstapje op en ik dacht dat ik erna nog een opstapje op moest. Die was wel heel hoog! Toen ik eenmaal boven was vroeg de buschauffeur wat ik aan het doen was en toen besefte ik pas dat ik boven op de stoel stond!!! ooooh, zo beschamend! En ik meost natuurlijk nog veel vaker met de bus en kwam ook vaker die buschauffeur tegen... Mijn moeder heeft me keihard uitgelachen toen ik het vertelde
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 19:42
coopergirl
coopergirl is offline
@ lentekriebel hahahahaha Dat is unieke blunder

Eigenlijk heb ik redelijk vaak beschamende momenten Laat ik me tot een drietal blundermomenten beperken in de categorie "feces & mictie"....

Een tijd geleden zat ik met een vriendin in de auto op weg naar een instelling waar we beiden op de bewuste dag onze introductie zouden hebben. Toen we een minuut of dertig in de auto zaten en de meligheid niet te houden was, maande ik m'n vriendin de auto aan de kant te zetten omdat ik moest plassen.. Zij antwoordde dat we er met een paar minuten zouden zijn.. Met goede moed en volle blaas besloot ik nog maar even de boel af te knijpen. Een kwartier later hield ik het niet meer en vroeg ik of ze wilde stoppen zodat ik in de berm kon plassen. Wederom zei ze dat we er zo zouden zijn.. Enfin, ik ga in de berm gehurkt zitten.... Verlies door de slappe lach de controle en val in een braamstruik en pies over mezelf.. 2 minuten later arriveerden we bij betreffende instelling.......

Voorval 2: met diezelfde vriendin ging ik vanwege de reistijd van/ naar die instelling voor een aantal maanden intern wonen. 's Avonds met andere internwonende studenten was het erg gezellig en vloeide de alcohol rijkelijk. Na zo'n gezellige drankvolle avond (nacht) besloot ik te gaan douchen. Tijdens het douchen kreeg ik ineens kramp en laat ik een wind.. Althans, ik dacht dat het een wind was... Het was een mega flats diarree, tijdens het douchen in de gezamenlijke douche

In duitsland op doorreis naar vakantieland.. Nergens een tankstation te bekennen dus besluit ik wild te gaan plassen. Vati zet de auto aan de kant, ik loop het bos in en ga plassen terwijl ik gehurkt met mijn kont 'leunend' tegen een hekwerk hang... Blijkt achter dat hekwerk een doorgaand pad te zijn waar net iemand joggend (en lachend) voorbij kwam....
Oud 14-01-2007, 19:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
@ Lentekriebel: Ik zag het eventjes voor me, 'joehoe... joehoe'
Oud 14-01-2007, 22:21
GeleBloem
GeleBloem is offline
@ Lentekriebel: Hahah, ik heb echt heel hard om jou gelachen Geweldig!

Mijn grootste blunder was wel denk ik op mijn school. Ik deed heel puberaal met een ander meisje. Rende weg, moest naar de lerarenkamer en viel over de poot van de kapstok. Gevolg: ik viel. Kapstok viel op mij en ALLE jassen van de leraren lagen bovenop mij. En ik lag daar maar. Ik durfde me niet te vertonen en twee andere meisjes hielpen me niet omdat die het in de broek deden van het lachen. Echt TE beschamend.

Ohja, en ik ging met mijn toenmalige vriend naar de bios. We dachten dat we te laat waren voor de film. Gingen we in de pauze van de vorige film zitten Ik vroeg me al af waarom iedereen keek. Dat was ook echt heel erg.
Oud 15-01-2007, 12:46
lennuzz
lennuzz is offline
lentekriebel en coopergirl: gewéldig! ik heb er smakelijk om gelachen! zal er ook aan denken mocht me nog iets beschamends overkomen, véél erger zal t niet kunnen!

ik schaam me niet zo snel maar t eerste wat in me opkomt: in de bioscoop struikelen over een trapje en op handen en knieen voor een stel mensen terechtkomen. en aan t eind van de film, wanneer ik aan mijn date laat zien waar ik dan struikelde; nóg een keer struikelen
ik kon trouwens niks anders dan er heel hard om lachen want t overkomt me niet zo vaak
Oud 15-01-2007, 19:58
Ann
Ann is offline
Op mijn ex-ex werk, moest ik achter de bar staan, daar hingen allemaal van die glazen boven. Ik wilde een dienblad pakken vanaf de bar, omdat ik hem iets te hard pakte vlogen de helft van de glazen eraf .

En ook een keer, moest ik daar tafels afruimen, laat ik zon heel vol dienblad vallen, en ik snel naar achter lopen, gaf iedereen zon ander meisje de schuld omdat ik zogenaamd pauze had (a)
Oud 15-01-2007, 20:26
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 15-01-2007 @ 20:58 :

En ook een keer, moest ik daar tafels afruimen, laat ik zon heel vol dienblad vallen, en ik snel naar achter lopen, gaf iedereen zon ander meisje de schuld omdat ik zogenaamd pauze had (a)
dat is niet netjes he
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 21:26
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
HvJ schreef op 09-01-2007 @ 01:43 :
gehaktbalverhaal
LOL!
Oud 18-01-2007, 21:33
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Groot schaammoment was toen ik als vers brugklassertje met de grootste maat kiplingtas op mijn rug van het trappetje bij de hoofdingang van school af midden in een grote plas modder viel.

Hoe cliché wil je het hebben, maar waargebeurd.

En wel eens dat mijn vader (die praat altijd zijn mond voorbij) iets over mij zei tegen een vriendje/vriendinnetje, met name als ik die leuk vond, dat heel persoonlijk was en dat kind helemaal niet mocht weten. (vieze gewoontes e.d)

Of dat je midden in de klas zit en ineens heel hard moet niezen en al die zooi eruit komt en je niet weet hoe gauw je naar de wc moet rennen.

Of toen ik op een podium stond op school om een liedje te zingen en een enorme tekstblack out kreeg.

En ik schaamde/schaam me altijd voor het feit dat ik bij seks met een man ik dingen die ik nooit gedaan heb niet durf, c.q. op hem gaan 'zitten' en de 'bewegingen maken'. Dan voel ik me alleen maar bekeken eerlijk gezegd.

Mja zo kan ik nog wel even doorgaan.

OHHH, ik weet nog een mooie. Toen ik 14 was was ik verliefd op Bas Muijs en had een poster van hem aan de muur hangen en elke avond (tong)zoende ik hem goedenacht. Dat was een schaamtepunt omdat a: mijn moeder dat een keer gezien bleek te hebben en b: mensen op een gegeven moment gingen vragen waar die doorgesleten plek bij zijn mond vandaan kwam.
Oud 18-01-2007, 21:36
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
sonho schreef op 09-01-2007 @ 14:04 :
Toen ik moest vertellen dat ik tegen een stilstaande auto was gebotst. Ik ging maar keihard lachen zo dat het wel meeviel. (Deed het ook wel.)
Verder kan ik me niet zo heel veel herinneren...
Heb ik ook weleens gehad. Ik fietsen, zie blijkbaar iets interessant en lees dat, draai mijn hoofd, terwijl ik doorfiets BOEM. En toen lag ik op de grond.
Oud 18-01-2007, 21:42
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Trouwens, hier een docu over schaamte

http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocum...e.asp?oId=2475
Oud 18-01-2007, 21:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-01-2007 @ 20:42 :
[BVoorval 2: met diezelfde vriendin ging ik vanwege de reistijd van/ naar die instelling voor een aantal maanden intern wonen. 's Avonds met andere internwonende studenten was het erg gezellig en vloeide de alcohol rijkelijk. Na zo'n gezellige drankvolle avond (nacht) besloot ik te gaan douchen. Tijdens het douchen kreeg ik ineens kramp en laat ik een wind.. Althans, ik dacht dat het een wind was... Het was een mega flats diarree, tijdens het douchen in de gezamenlijke douche
[/B]
ROFLOL XD
Oud 19-01-2007, 08:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteravond nog, en niet eens iets wat ik zelf heb gedaan. Ik had mijn vader een mailtje doorgestuurd van een docent (echt een enorme arrogante eikel, die ook duidelijk in zijn e-mail laat merken dat hij me vervelend vindt), omdat ik aan de hand van die mail iets moest beslissen over mijn zorgverzekering en ik mijn vader daarbij wilde betrekken. Mailt hij niet naar mij terug, maar naar die docent! En daarna kreeg ik dus een mailtje met 'sorry, volgens mij heb ik iets fout gedaan, namelijk...'.
Gelukkig stond er niets heel onaardigs/onfatsoenlijks in dat mailtje, maar toch... Ben benieuwd of die docent erop gaat reageren.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 21:48
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
volgens mij word ik meestal rood als iemand iets tegen me zegt..
Oud 21-01-2007, 16:11
icoontje
icoontje is offline
Ik woon sinds enkele weken in mijn nieuwe woning.
Na de verhuis heb ik ook pupje gekocht.
Op een dag kwam mijn nieuwe buurman samen met zijn dochtertje op de koffie. Ze kwamen zichzelf voorstellen. Na enkele koppen koffie en wat gepraat dacht Zazou (de pup) dat het tijd werd voor aandacht. Hij ging iedereen even af voor een aai over de bol en wat gesnuffel. Als laatste eindigde hij bij de buurman. Hij liep over de bank achter de buurman langs en bleef daar staan. Ik zag de buurman zijn gezicht een beetje verstrakken en hij bleef dodstil zitten. Hij ronde ons geprek af en ging met zijn dochter naar huis. Pas toen ik terug de kamer in kwam zag ik wat er gebeurd was. De hond had tegen de buurman aan staan plassen op de bank (gelukkig is het een lederen bank) HAHAHA
Reageren

Regels voor berichten