Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Pussy drummer? Er stond juist in mn startpost dat het niet zo zeer nodig was dat de versterker boven de drums uit zou hoeven te komen o.i.d. Citaat:
Het geld dat ik te besteden heb, ligt rond de € 250 Trouwens, hier een link van die Roland http://www.rolandus.com/products/pro...22&ParentId=72 Voor audio samples klik onder het afbeeldingkader op "video". Ik vind dat ding best goed klinken voor een (30watt) transistorversterkertje.
||
Citaat:
![]() Dat boven de drummer uitkomen, dat staat er een beetje fout eigenlijk. Ik bedoel er eigenlijk meer mee dat ik niet een 100 watt versterker nodig heb die echt overkill boven de drummer moet uit komen ofzo. Dat is niet nodig. Maar gewoon "normaal" zeg maar. Waarom zeggen die online samples jou niets ? Ik was er juist helemaal enthousiast over geworden ![]() Hij speelt zo ie zo wel op een andere gitaar dan mij maar ik heb er zelf ook op gespeeld en het klonk echt goed. Alleen ik wil die Marshall en die Fender ook graag horen. Die Marshall kan ik in een dorp verder op uitproberen. Die Fender, daarvoor moet ik echt naar de stad.
||
Citaat:
Die samples zeggen niets. Opgenomen door de fabrikant, hoe betrouwbaar is dat? Ik zou toch alles gaan testen en dan een keus maken.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |