Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of bedoel je dat je er voor thuisblijft, als het erop is o, weetje laat maar, ik heb weer es te snel gelezen... ik zie het al *domme ik* |
![]() |
|
Buffy (nu moet het wel)
Charmed (moet nu ook) Angel (keek ik niet zo vaak... werd vaak getaped vanwege tijdstip) THE TRIBE (dat kijk ik al ZOOOOOOO lang) 7th Heaven (de zoveelste zomerstop) Boy meets world (heerlijk programma vind ik dat, kijk het al vanaf dat ze op de basisschool zaten!) en nu ook, ter vervanging: Suddenly Susan Popular (op zondag, keek ik eerst elke week maar nu begin ik weer!) The King of Queens (nu zijn ze ineens overnieuw begonnen???)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Er zijn geen series of andere programma's waar ik thuis voor zou blijven. Als ik iets heel graag zou willen kijken, zou ik het wel opnemen. Ik ben absoluut geen tv.-verslaafde en kijk ook nauwelijks. Dus voor mij hoeft het niet zo.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Buffy, definately ^^ Gelukkig heb ik seizoen zes in mijn computer, anders overleefde ik het niet
![]() ![]() Angel ook, vooral de laatste tijd was het echt leuk, het wordt een echt op zichzelf staande serie nou. Enne Gilmore Girls roelt ook. Moet ik ook zien. Net zoals Popular ^^ Normaal gesproken kijk ik ook Sex and the city, maar dat maakt me niet zo heel veel uit als ik het mis. |
![]() |
|
|