Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2007, 18:29
Einstyn
Einstyn is offline
Ik zoek een programma dat Itunes vervangt, want ik ben het kotsbeu met al die problemen.
Oud 18-01-2007, 19:42
M@rco
M@rco is offline
Winamp. Met de nieuwste versie kun je in de Media Library ook muziek op je iPod zetten.
Oud 19-01-2007, 18:03
Hulk
Hulk is offline
wat voor probleme ik denk eerder dat het aan jou ligt dan aan iTunes, want als je het eenmaal snapt is het een relax programma
Oud 19-01-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 18-01-2007 @ 20:42 :
Winamp. Met de nieuwste versie kun je in de Media Library ook muziek op je iPod zetten.
Leg eens uit. Want ik kreeg het niet voor elkaar.

Wel fjn dit topic, wilde hem eigenlijk vanavond openen maar nu is het al voor me gedaan

En iTunes is wel relaxed, op zich, maar mijn laptop loopt erop vast, en op winamp niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 12:31
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 19-01-2007 @ 20:48 :
Leg eens uit. Want ik kreeg het niet voor elkaar.

Wel fjn dit topic, wilde hem eigenlijk vanavond openen maar nu is het al voor me gedaan

En iTunes is wel relaxed, op zich, maar mijn laptop loopt erop vast, en op winamp niet.
in de Media Library van WinAmp heb je de optie iPod staan, daarmee kun je even veel zo niet meer als met iTunes :-)

Maar er zijn nog meerdere alternatieven voor het overzetten van muziek naar je iPod.

Zelf gebruik ik foo_pod in foobar2000 0.8.3 (in 0.9.x werkt dat niet meer spijtiggenoeg, daarom stap ik niet over).

Daarnaast, via Google kun je er nog heel veel vinden: ephPod, AnaPod, YamiPod, ...

Welke je het best gebruikt hangt van je persoonlijke smaak af; heb je graag heel veel controle over je iPod kan ik foo_pod zeer zeker aanbevelen, maar foobar2000 is niet voor the faint of heart. Als je graag hebt dat het gewoon direct werkt, zijn de andere alternatieven beter aan te raden :-)
Reageren

Regels voor berichten