Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2007, 22:06
Verwijderd
Ik probeer een mapje aan te maken met allemaal nummers van verschillende albums. Maar hij sorteerd ze allemaal en zet ze op de albums die in het bestandje staan aangegeven. Dit terwijl ik ze allemaal in één mapje wil hebben. Een soort van compilatie voor mezelf zeg maar. Ik krijg dit maar niet voor elkaar, tenzij ik alle gegevens in het bestand leeg haal. Dit is natuurlijk een kut werk, en ik wil helemaal niet al die gegevens kwijt. Hoe zet ik dit er nu in?

Onder het menu Artists als ik daar op klik dan sorteerd hij mijn zes Jimi Hendrix albums anders dan de bedoeling is.

Twee staan onder "Jimi Hendrix".
De rest staan onder "The Jimi Hendrix Experience."

Dit terwijl ik toch echt een mapje "Jimi Hendrix" met zes albums erheen kopieer. Hoe kan ik dit aanpassen zonder weer alle bestandjes aan te passen.

Als ik al mijn bestandjes moet aanpassen handmatig dan ben ik volgend jaar nog niet klaar. Monniken werk. Weet iemand de oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2007, 02:28
Verwijderd
Een iPod kopen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 12:21
Verwijderd
Overpriced, overrated, overhyped.

Ik ben er zo'n beetje uit trouwens. Gewoon een playlist maken, dan staat het nog steeds allemaal wel gesorteerd per album, elk individueel nummer van mijn 'best of'. Maar ja. Boeiend. Zolang ie maar muziek draait. Hij doet het heel fijn.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 16:05
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Rtfm
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Shock schreef op 25-01-2007 @ 17:05 :
Rtfm
Ik moest gewoon deze afkorting opzoeken om het te begrijpen. Fucking geeks ook altijd.

Ik had nog niet verteld dat de handleiding nogal kort is, dus ik vroeg me af of er nog tips waren. Ik dacht dat dat wel vanzelfsprekend was, maar blijkbaar niet.

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 16:27
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 25-01-2007 @ 17:16 :
Ik moest gewoon deze afkorting opzoeken om het te begrijpen. Fucking geeks ook altijd.

Ik had nog niet verteld dat de handleiding nogal kort is, dus ik vroeg me af of er nog tips waren. Ik dacht dat dat wel vanzelfsprekend was, maar blijkbaar niet.
Krijg je als je op een serviceafdeling werkt

Op de cd staat ie vrij uitgebreid? De papieren versie is inderdaad crappy, maar uit het programma en de help word je imho wijs genoeg
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Shock schreef op 25-01-2007 @ 17:27 :
Krijg je als je op een serviceafdeling werkt

Op de cd staat ie vrij uitgebreid? De papieren versie is inderdaad crappy, maar uit het programma en de help word je imho wijs genoeg
Lol, daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat er een uitgebreide versie op de CD staat. /slap forehead

Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.