Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mormonen??? Waar zit dat precies??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ok dankjewel voor de info, maar weet je toevallig ook of dat duur is??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]ILUsion schreef op 30-01-2007 @ 12:50 :
Die kampen tonen maar weer eens aan waar de fouten in het onderwijs zitten: voor Frans ben je 3 uur in de week (vaak niet eens opeenvolgend) bezig met die taal, dus tegen dat je in zo'n uur echt in het Frans aan het denken bent, is dat uur weer voorbij en heb je dus amper vooruitgang gemaakt. Dat ben ik met je eens ik heb op de havo 5 jaar lang Frans gehad maar ik kom niet verder dan te vertellen hoe ik heet en waar ik woon en ik ken dan wat woorden maar verder. ![]() Zo'n kamp lijkt mij misschien wel wat!! ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Meertje schreef op 30-01-2007 @ 14:52 :
Citaat:
(En ik herinner me nu een tip die mijn ex-lerares Frans ooit gaf om vlotter te worden in het Frans: jezelf forceren om de hele dag in het Frans te denken en zelfs terwijl je met dingen bezig bent luidop in het Frans zeggen wat je aan het doen bent. Of het echt werkt, geen idee, het lijkt me maar een raar gezicht (maar dat gold dan ook voor die lerares ![]()
||
Citaat:
Een willekeurig voorbeeld (buiten dat het ook nog eens gedeeltelijk in BrEaZaH geschreven is, maar zo schrijft een groot deel van de Franstalige jeugd, of toch zeker de Franstaligen in België, of dat in Frankrijk even erg gesteld is, weet ik niet): http://dams-87.skyblog.com/ http://skydive01.skyblog.com/ (oke, dit is van iemand die ik ken, maar nog; als het op spelling aankomt moet je niet daar zijn).
||
Citaat:
MERCI!!! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Taalcursus Engels Positive mind | 4 | 10-07-2016 01:16 | |
Algemene schoolzaken |
[Opmerking/Poll] Tijd voor verandering? >:-) | 3 | 21-03-2011 16:43 | |
Studeren |
Minor in het buitenland nickyHAYDEN | 9 | 19-10-2009 04:21 | |
Studeren |
Talen & Culturen van Japan Verwijderd | 97 | 02-09-2005 17:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 |