Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, what can I say? Zoals de rest weer erg goed geschreven en vooral de laatste 4 of 8 regels zijn heel erg mooi. Ik moest even wennen aan de 'you' vorm van het gedicht, maar nu zit het niet meer in de weg. Wat betreft de titel... Ik vind The Collector in ieder geval beter dan The Wizard, maar wellicht zou je de Butterflies erin kunnen verwerken? Dat deel is toch het meest 'abstracte' dacht ik zo.
|
>shiver
Bedankt, had ik over eht hoofd gezien. Is nu verbeterd. >nosy? ver weg van neuzige ogen? Nosy = nieuwsgierig. Overal je neus in steken .. heeft dus niets meer met neus te maken. >eerst zorg je ervoor dat na elke zin een punt zou kunnen komen, maar deze >zin moet je inéén keer lezen Meestal kan er absoluut geen punt komen omdat het volgende deel van de zin dan nergens op slaat. "in their bottles made of glass" is het begin of einde van een zin, los kan dat niet. "only last you for a while" kan ook niet zo maar los. Ik ben heel consequent geweest. Elke regel eindigt met een komma als de zin nog doorloopt of met een punt als dat het einde van de zin is. >Tja, je moet er van houden, niet mijn voorkeur eigenlijk. Snap ik niet goed. Elke keer dat ik een gedicht over een onderwerp schrijf ipv diepe emoties, dan kunnen mensen het opeens niet meer goed vinden. Dan is het hun voorkeur niet.. Of is er een andere reden? -------------- >Nate thnx.. Ik denk dat Butterflies niet in de titel hoeven omdat het eigenlijk over die persoon gaan en niet zozeer over de vlinders.. The butterflies that you've been catching, (das is ongeveer het zinnetje waaruit het hele idee voor het gedicht is ontstaan) vind ik niet zo'n mooie titel. Je hoeft butterflies trouwens niet abstract te zien.. werkt perfect in het gedicht als je het gewoon als vliegende insectjes ziet. Het heeft wel een sterke symbool functie.. dit zijn betere diertjes in het gedicht dan muizen bijvoorbeeld.. dus daar zit dan wel wat meer achter.. Bedankt in iedergeval voor het mee denken..
|
![]() |
ik vind t een heel mooi gedicht alleen erger ik me zoals altijd aan een aantal commentaren.
iedereen becritiseert elkaar hier in t begin op spelfouten dat is gewoon zwaar stom want iedereen maakt wel eens een xtje een spellingsfout. okeey als je de ander daar op wijst maar bekritiseer of haal t gedicht niet vanwege die ene of 2 kleine spellingsfouten. kijk t is een ander verhaal als t gedicht wemelt van de spellingsfouten tenzij hier weer een verklaring voor is groetsels en xxx sassefrats
|
In dit geval vind ik het niet erg hoor, dat enen spelfoutje.. Ik haal ze er bij anderen ook altijd uit dus dan moet ik dit ook kunnen hebben.
Zolang iemand niet een gedicht afkraakt omdat er 1 tikfoutje in zit en het commentaar niet alleen maar om spelfouten gaat vind ik alles best. Ik denk dat dit de titel blijft dan maar.. Vaak is toch de eerste de beste. Bedankt voor de reacties.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Venezuela, Chávez, RCTV en de partijdige Nederlandse media Eric Berger | 54 | 15-06-2007 09:27 | |
Muziek |
Graspop 2005 Master of Puppets | 334 | 02-07-2005 14:14 |