Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 10:50
Jozzy
Jozzy is offline
Als ik XP opstart wordt ik soms automatisch aangemeld bij Windows Messenger (MSN). Dat bevalt me niet, want ik wil alleen op MSN als ik daar zelf zin in heb, en niet wanneer ene B. Gates daar zin in heeft.
Ik heb in Outlook Express het vinkje bij "Automatisch aanmelden bij Windows Messenger" al uitgezet, en in Msgr zélf bij "Dit programma uitvoeren als Windows wordt gestart". Ik heb al geprobeerd me op een andere account aan te melden (zodat Msgr de oude misschien "vergat") en vervolgens weer op mijn eigen ding zónder het vinkje "Meld mij automatisch aan". Ook daarna kreeg ik nog hetzelfde gedonder.
Dus vroeg ik me af, aangezien er waarschijnlijk geen fatsoenlijke mogelijkheid is om hier van af te komen, of het mogelijk is om, bijvoorbeeld in het register, de 'geschiedenis' van de gebruikte accounts te legen, en dan voornamelijk de account die automatisch gestart wordt. Want ik kom er niet meer uit.....

Vast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2002, 11:57
Narusegawa
Narusegawa is offline
Hallo,

Probeer dit eens:
- Ga naar Start/Uitvoeren
- Tik "msconfig" en druk op Enter
- Ga naar het tabblad "Opstarten"
- Haal het vinkje weg bij "msmsgs"
- Reboot om te testen of het werkt

Groetjes,

Naru Narusegawa
Oud 09-07-2002, 12:41
Jozzy
Jozzy is offline
Had ik ook al gekeken, maar daar staat 'ie niet tussen...

Bedankt iig
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 12:46
Verwijderd
Verwijder het anders helemaal en gebruik Trillian!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 12:58
Verwijderd
Trillian zuigt *wil iets snels en kleins*
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Trillian zuigt *wil iets snels en kleins*

idd, en om de zoveeltijd maakt ie geluid..

Waren film aan het kijken, komt er ineens geluid
*poef* speaker opgeblazen dankzij dat *peep* programma.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:05
Verwijderd
Die geluiden kan je gewoon uitzetten of veranderen... Trillian kan je juist helemaal naar wens instellen en bovendien het is een klein en "draagbaar" (slaat instellingen op in ini files!) programma. Alleen de skins kunnen groot zijn, de standaardskin is zo'n 3.5 MB.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:41
Jozzy
Jozzy is offline
Trillian vind ik irritant. Heb ik al eens geprobeerd, maar ik vind het niet werken eerlijk gezegd... Andere opties?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:45
dystopia
dystopia is offline
Heb 't zelf zo uitgezet:

Windows Messenger -> Tools -> Preferences. Ook die irritante geluidjes en popups uitgezet dat is nl. niet zo handig tijdens GTA3 dat heet nou customizen.
Oud 09-07-2002, 13:49
Verwijderd
Of je kan je status in Trillian op busy of away ofzo zetten in zo'n geval. Dan zijn die geluiden ook uit.

*on topic* Anyway, als je die twee opties van MSN geprobeert hebt en het staat ook niet in MSConfig dan weet ik ook niet waar je er verder nog wat aan zou kunnen doen :-/
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 15:11
Jozzy
Jozzy is offline
Ja, die geluidjes en popups heb ik ook uitgezet idd, al die grappige mensen die zich flood-aanmelden of hoe het ook heet (10 van die aanmeldberichtjes in 1 keer) steeds, daar heb ik tenminste geen last van...

Chip Zero --> daar heb ik dus ook last van, vandaar dat ik het hier even vroeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten