Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jouW.
Enneh, niet ver. Ik vind mediums (media?) als Char lachwekkende onzin. Ze gist maar wat naar namen, het 'contact maken' kost haar geen ene moeite, er is een duidelijk patroon in wat ze van de overledene zegt te horen (nooit negatieve dingen, allemaal geruststellend) en in dat opzicht is ze meer een Charlatan. Oh, ik stuit hier op een leuk verhaaltje over het ontmaskerde medium Robbert van den Broeke ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Genverbrander |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik heb het grotendeels gemist blijkbaar, die Robbert van den Broeke-affaire. Hij is ook bij RTL Boulevard en weet ik veel waar allemaal in opspraak geraakt vorig jaar. Eigenlijk oud nieuws dus
![]() Vervalste nonnenfoto's, genverbrander-blunder, graancirkeltjes, trucage met moddermensen-foto's, dit is echt geweldig wat ik tegen kom. http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/ |
![]() |
||
Citaat:
Daar ga ik iig van uit... ![]() |
![]() |
||
Ik weet het niet en op zich vind ik het ook wel interessant, want aan de ene kant kàn ik bijna niet geloven dat er iets zou zijn. Dat druist gewoon tegen mijn logica in.
Maar ik kan eigenlijk ook niet geloven dat al die mediums nep zijn, want als er een programma over gemaakt wordt zijn er zo ontzettend veel mensen bij betrokken die er dan allemaal òf niet achter zouden moeten komen òf allemaal hun mond moeten zouden houden en dat kan allebei bijna niet. Ik vind die ontmaskering van Robbert van den Broeke trouwens niet echt waterdicht, dat hij 1 klein lettertje verkeerd zegt en dat met die camera is wel wat vaster bewijs, maar dat zou natuurlijk ook gewoon een keertje een foutje kunnen zijn... Zo ongeloofwaardig vind ik dat niet. Bovendien heb je ook nog Nostradamus en ik kan ook moeilijk geloven dat al die dingen die hij goed of bijna goed voorspeld heeft, geraden (of berekend, wat ik veel gevallen gewoon niet kan) zijn. Ook al zitten er dan dingen tussen die niet uitgekomen zijn (gelukkig maar) is zo ontzettend veel wel waar... Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||