Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2007, 20:14
r.1987
r.1987 is offline
Voor de mensen die er voor de opleiding Management, economie en rechten gekozen hebben/deze gevolgd hebben..
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen wat betreft de opleiding zijn en ( als het zou kunnen ) jullie een aantal vraagjes over de opleiding stellen.

Je zou me er in ieder geval erg mee helpen

!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2007, 20:29
Verwijderd
Ben er nu zelf mee bezig aan de HAN in Arnhem, vierde jaar. Tja, wat kan ik er van zeggen: wat je er van hoort is waar. Het is enorm breed (wordt daardoor ook veel gekozen door mensen die niet weten wat ze willen) maar daardoor mist er ook echt diepgang. Het is veel projectmatig werken, dus reken er op dat je, zeker in de hoofdfase, meer tijd kwijt bent aan projecten dan dat je les krijgt. Niet erg, maar als je niet van samenwerken houdt (zoals ik) is dat wel iets om rekening mee te houden. Verder behandelt het natuurlijk management, economie en recht, in verschillende vakken. Nogmaals: zeer weinig diepgang, je weet van veel dingen íets af maar zodra het iets dieper gaat haak je door een gebrek aan kennis toch af. Eigenlijk ook niet zo gek, als je drie van die grote onderwerpen in één studie in vier jaar probeert te behandelen.

Als ik opnieuw zou mogen kiezen zou ik het niet weer doen. Ik zou het ook zeker niet als eindpunt van je studieloopbaan zien, maar meer als een opstapje naar een (universitaire) studie met meer diepgang.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 23:02
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1526058
misschien staan daar mensen die je kunt pm-en
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten