Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had hetzelfde probleem met mijn GC. Eerst een zooi errors 'Insert a gamecube disc' terwijl er natuurlijk wel een schijfje inzat, en na een tijdje die melding. Wat bij mij hielp was de lens even 'verstellen', helaas moet je er je GC wel voor openschroeven. Het is eigenlijk vrij simpel, enige moeilijke is dat de GC van die speciale schroeven heeft die je alleen met een Gamebit schroevendraaier open kunt draaien. Zie voor een handleiding hier . Als link niet werkt: gamefaqs.com, zoeken op gamecube, dan naar de FAQs voor GC hardware en dan kiezen voor Lens Calibration.
Maargoed, eerst natuurlijk maar even de lens/het schrijfje schoonmaken, daarna kun je pas bovenstaande proberen. Het heeft bij mij in ieder geval goed geholpen, hij werkt nu weer perfect ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus.
![]() Iig bedankt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De lens zit boven dat bobbeltje waar je je schijfje op vastklikt. Als je 'm schoonmaakt, zorg dan wel dat je 'm weer goed droogmaakt (als je een vochtig, niet nat, doekje gebruikt) en dat je niet gaat drukken. Als je drukt loop je het risico dat je de lens beschadigt, aangezien hij op een vrij gevoelig veertje zit. Het is normaal als de lens een heel klein beetje op en neer beweegt, maar probeer dit zo min mogelijk te doen. Als dit allemaal niet werkt is bovenstaande een goede optie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hun producten, das weer een heel ander verhaal ![]() OT: disc voorzichtig schoonmaken, lens schoonmaken, anders terugsturen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|