Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Classic http://www.videosift.com/video/Train...-interview-320
(ff geduld tot 3:50) Ik zou persoonlijk zeggen dat je soms nogal eigenwijs bent. Als je dit bent tenminste. Ik vind dit zelf geen slechte eigenschap maar zogenaamd / officieel valt het daar wel onder natuurlijk. Daarom is dit ook een goeie. Eigenwijs is ook niet iets wat een bedrijf heel erg zal vinden denk ik, als je het mooi inkleed. Je bent eigenwijs maar wel vatbaar voor goede argumentatie. Ofwel je geeft aan dat je zelf nadenkt in plaats van domweg doet wat je opgedragen wordt. Wil het bedrijf iemand die dit juist wel prettig vindt dan wil je er sowieso niet werken als je niet braindead bent tenminste. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Perfectionisme is natuurlijk het ideale antwoord, was het maar zo dat dat je slechtste eigenschap was. Denk goed na en probeer te vinden waarin je slecht bent, maar waar je toch een goede draai aan kunt geven. Belangrijk is die MAAR. Ik ben dit of dit, MAAR ik werk daaraan door dit of dit. Een voorbeeld dat ik vandaag zelf nog heb moeten gebruiken: ik ben nogal onordelijk en slordig, maar ik heb dit in het verleden ook opgelost door verschillende bakjes te maken met onderwerpen. Zo kon ik meteen alles onderverdelen en hoefde ik het niet op mijn bureau te laten slingeren en kon een ander altijd alles in het juiste bakje vinden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() nouja.. gewoon zeggen wat je heb geleerd van je ervaring met voorgaand werk (als je dat hebt), anders wat positief/negatief is gebleken in je omgang met mensen op school. Hoe je samenwerkt, wat je kunt betekenen voor de baan waar je op solliciteert.. kort maar krachtig ![]()
|
![]() |
kan ook gewoon heel kort en algemeen in je cv.
in je sollicitatiebrief zet je meestal specifiek waarom je op die en die baan solliciteert enzo.. das veel doelgerichter.. klik hier
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek. Verwijderd | 11 | 13-04-2012 19:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek: wat vind jij lastige vragen? Lilything | 143 | 24-09-2010 14:52 | |
Liefde & Relatie |
Welke irritante karakter trekjes heb jezelf? DO EE.B | 157 | 29-09-2005 17:31 | |
Psychologie |
eigenschappen, maakt het nog uit welke je eerst noemt? Fantôme | 31 | 06-11-2004 14:17 | |
Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek ZHAzha | 22 | 17-08-2004 18:34 |