Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
't hoort denk ik idd op psych, maar dat evn terzijde....
*gaat er toch evn echt inhoudelijk op in* Mannetje laat je niet uit het veld slaan he!!, dat het nu slechter gaat, wil niet zeggen dat het niet meer goed komt, volhouden alsjeblieft ![]() (qua gedicht>>nie super....puur gevoelsdicht, voor jou, waarschijnlijk evn een goede uitingsvorm om in deze stijl te schrijven)
||
Citaat:
![]() je hoeft niet te reageren hoor als je het er niet mee eens bent, of er geen weet van hebt
||
Citaat:
het was een slechte dag, gewoon zeg maar een mindere dag net als iedereen dat wel eens heeft. en in mijn geval gaat dat dubbelop dan, mede door het afbouwen van die medicijnen. ik spreek je zeker zeer snel weer !!!! kusss ludennis
||
![]() |
Citaat:
tis alleen dat je al zolang en zovaak hebt gezegd van: [Drama-mode] "Oh.. wrede wereld ik verlaat u, u bent nimmer lief voor mij..." [/Drama-mode] en dan krijg je een hele reeks van mensen die het zo verschrikkelijk vinden dat je dat allemaal maar neerzet, gevolg: mensen geven je de aandacht... en je leeft weer door, je zet je mogelijke zelfmoordpoging opzij? ongezien gevolg: eerstvolgende keer dat je je weer down voelt wil je je misschien weer van kant maken, maar ergens in je achterhoofd weet je dat als je dat hier neer gaat zetten, je verschrikkelijk veel aandacht weer krijgt, net die hoeveelheid die jij misschien weer nodig hebt om voor jou dat stukje opzij te kunnen zetten... nog een gevolg daarvan: langzaam aan wordt je aandachtsafhankelijk, dus aan aandachtstrekkertje, en wanneer je te weinig aandacht krijg dan voel je je depri en gooi je weer zoiets op het forum? dus nu laat ik het aan jou om mij te gaan vertellen hoe fout ik zit... ps. ik ben blij om te horen dat je aan het afbouwen ben van die medicijnen (drugs)...
|
[QUOTE]Soullar schreef:
[B] ik mag wel reageren en dat doe ik dus, en waar zou ik geen weet van hebben? hoe weet jij nou zo exact wat ik weet? === ik spreek je nooit, dus je weet helemaal niets van me, dat lijkt me dus duidelijk zat nog een gevolg daarvan: langzaam aan wordt je aandachtsafhankelijk, dus aan aandachtstrekkertje, en wanneer je te weinig aandacht krijg dan voel je je depri en gooi je weer zoiets op het forum? === onzin, dat ik me "depri" ga voelen als ik geen aandacht krijg hoe kom je daarzo bij eigenlijk ?
||
![]() |
[QUOTE]ratsja schreef:
[B] Citaat:
je mist het hele verband van wat aandacht met je kan doen en wat je kan doen om aandacht te krijgen als aandacht dusdanig belangrijk voor je is, dat hoef je niet bewust in de gaten te hebben. en ik hoef jou niet te spreken om een beeld van jou te vormen, dat maak ik wel lekker naive met de verhalen die ronde doen over jou in mijn omgeving. ow ow ow ow ow wacht nog 1 dingetje! t valt misschien op dat je het wel een stuk of 20 keer hier komt verklaren dat je dood wil en zelfmoord gaat plegen... moet ik url's op gaan zoeken voor je?
||
Citaat:
zegt meer over jou als over mij. je weet er gewoon geen bal vanaf en reageert enkel op een negatief gedicht van me. beetje sneu. ik weet niet wat je wilt van me hoor, maar in "jouw" omgeving ken ik niemand hoor en andersom ook niet. en denk eens na man.... ik mij depri voor doen, waar haal je dat vandaan, onzinnige domme opmerking van je, maar ja wat kan ik verder van je verwachten. dat je zo ineens op een topic van mij reageert....zegt al genoeg. tot hier en niet verder..
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 16:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey Dennis,
Soullar stelt het wel erg direct, maar ik snap ook maar weinig van je gedichten. Aan de ene kant schreef je op psych. dat je met die pillen e.d. aan het minderen bent, anderzijds zie ik hier gelijk weer een negatief gedicht. Het eerste wat in me opkwam: "was het wel zo verstandig, die vermindering" .. maar goed, je schrijft idd wel erg vaak over de dood. Het ergste daarbij vind ik dat je het nog lijkt te menen ook, why? Mensen die om je geven, doe je zo alleen maar pijn, zie je dat niet? Mij boeit het eigenlijk weinig ![]() ![]() Groetjes, Marc |
![]() |
|
tim, wat wil je nu zeggen,
ik ken geeneens mensen uit jouw omgeving, wat bazel je nu. en als ik me depri voor doe, want dat vind jij, je weet er gewoon geen zak van. helemaal niks. en dat ik hier de volgende dag weer aanwezig ben, kan je toch concluderen dat het een moment is. je hebt geen ervaring met depressiviteit !!!!, oordeel dan ook niet. en nogmaals.....ik ken geen mensen uit jouw omgeving, hoe kom je daar nu bij. en jij kent mij al helemaal niet, en je overdrijft. wat wil je bereiken tim, WAT
||
Citaat:
die vermindering van medicijnen was zeker verstandig, ik begon het direct te merken. maar ik het ineens een keer weer een dip en was daardoor teleurgesteld. + een rotdag.....en dan gaan de stoppen door.... puur een moment.... en dan uit ik me in een gedicht.... wat dan wel of niet positief is...
||
Citaat:
maar zo periodiek is dat ook niet hoor
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt wel van je afschrijven, maar waarom moet iedereen het lezen / weten? |
![]() |
||
Citaat:
waan me in een andere wereld..... maar het is al weer lang geleden hoor....zo een moment... ik had ook niet verwacht dat het terug kwam.... en van die mensen die er moeite mee hebben, er zijn maar enkelen die weten hoe het met me zit hoor. en die kwets ik daarmee, dat weet ik. en ik moet daarmee leren omgaan. ik ben simpelweg niet een doorsnee mens, de een weet dat de ander niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ik hoop dat ze dit lezen, dan weten ze het iig .. dit heeft wel iets weg van "blaffende honden bijten niet", zolang je er nog bent en verkondigt dat je dood wil, is er niks aan de hand. |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Hou verdomme eens op met die stomme gedichten met elke keer dezelfde inhoud: Ik wil dood. En kap eens met dat verkondigen dat je zelfmoord gaat plegen. Als je zo groot en stoer bent om dat te schrijven, maak het dan ook maar eens waar! Want voor zover ik kan zien heb je al duizend keer gezegd dat je zelfmoord gaat plegen en dat je dood wil, maar klaarblijkelijk ben je nog steeds springlevend.. Valt me wel een beetje tegen hoor ![]() Dat is gewoon triest, om op die manier aandacht te vragen, want je doet andere mensen er ook pijn mee. Citaat:
![]() Citaat:
Waar het me om gaat is dat je dingen loopt te verkondigen maar ze niet doet. En dat je eindeloos en alleen maar over één onderwerp kan zeiken. Dat is niet alleen saai maar ook nog eens ongeloofwaardig en het irriteert me mateloos. En ik ben gelukkig niet de enige die dat denkt. Citaat:
![]() En verder: Ik heb wél ervaring met depressiviteit. Citaat:
Internet is a small world. Real life is even smaller. Citaat:
|
je overdrijft zekers, al mijn gedichten over doodgaan, dat is dus zeker niet zo.
en nogmaals .......ik heb geen contact met mensen uit jouw omgeving.......ik zie geen feiten van je tim. je concludeert teveel. en nu heb je ineens wel ervaring met depressiviteit.. dan vind ik je opmerkingen wel heel vreemd en je moet je niet zo aanstellen hoor het lijkt wel of je je verveelt en je mag wel ophouden met die onzin verder hoor, jij kent mij niet, oordeel dan ook niet punt
Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 18:07. |
![]() |
|
![]() |
Op verzoek van Ratsja gesloten. Spijtig voor degene die 'm wilde helpen (IMHO natuurlijk). Ratsja: volgende keer dit soort gedichten niet meer op DoP maar op Psych. Alvast bedankt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Blaasontsaaiking #1713 Lorelei | 500 | 18-09-2012 10:26 | |
De Kantine |
Blue saainday #1593 Verwijderd | 500 | 18-01-2012 16:35 | |
Lifestyle |
Help! Bianca16* | 159 | 16-06-2004 22:30 | |
Flora & Fauna |
wesp, vlieg, mug, spin, muis, kever, bromvlieg ~(TrueSickness)~ | 51 | 31-07-2002 15:44 | |
De Kantine |
mensen die je nie kent, maar toch nie uit kan staan? suikertante | 53 | 26-05-2002 11:38 |