Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kattenbrokjes zijn niet voor niets kattenbrokjes. als niet al het nodige erin zat, zouden ze ws ook niet in zo'n compleet pakket verkocht worden voor de afwisseling wat pate of andere niet-droge brokjes is natuurlijk nooit verkeerd bovendien zei mijn dierenarts weer dat het niet goed is je kat verschillende brokjes door elkaar te geven ivm zijn maag... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En vlees kan je beter rauw dan gekookt geven(geen varkensvlees). Dat is veel beter qua bijvoorbeeld de voedingsstoffen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je een kat zcht voer geeft, moet je dat natuurlijk afwegen met de rest van het voedsel. Een klein beetje kan geen kwaad voor de hoeveelheid vocht die daar inzit. Een kat heeft immers ook vocht nodig. En je hebt geleik, het is absoluut niet noodzakelijk dat ze dat eten, maar er zijn katten die daar behoefte aan hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() My god woman....
||
Citaat:
Hmm,, volgens mij was dat ook het voer dat de dierenarts voor de kat van mijn vriendin had voorgeschreven. Maar mijn katten doen het eigenlijk prima op de goedkope supermarkt brokken die ze krijgen. Ze zien er supergezond uit en hebben een overvloed aan energie. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Met dat in je achterhoofd kan je al heel goed bekijken wat goede voeders zijn en wat slechte voeders zijn. ![]() Net als allemaal gekleurdje brokjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zowiezo maakt het in kleine hoeveelheiden niet uit. Niet constant geven, maar af en toe tussendoor kan geen kwaad ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sorry... ik weet het antwoord niet, maar ik moest dit even kwijt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou hij is nogal jalours op de vissen en als je die voert zeurt hij ook om vissevoertjes. Hij krijgt er dan een paar, en ik wou ff weten of het goed voor hem is of niet. Hij vind ze wel heel lekker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik weet dat het 'slecht' is, maarja het is wel gezellig haha ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Katje met diarree. Bloem | 10 | 01-03-2007 11:20 | |
Flora & Fauna |
Ik heb net een kat uit het asiel gehaald: tips Optima | 97 | 30-10-2006 20:02 | |
Flora & Fauna |
kat eet niet siese | 7 | 28-05-2006 18:15 | |
Flora & Fauna |
[vraag] kat ziek Euryalo | 3 | 02-12-2005 14:23 | |
Flora & Fauna |
gedumpt katje? tommygirl.S | 18 | 31-08-2004 17:45 | |
Lifestyle |
Daar is ie weer: Het LS-spel! Verwijderd | 500 | 14-06-2004 14:38 |