Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 10:41
Verwijderd
M'n broer vond het zo'n coole film dat ik hem maar gehuurd heb maar ik heb daar echt lopen slapen gewoon. Echt een saaie stomme film.. Een paar scenes zijn leuk maarja daar bleef het bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 12:36
Rhinus
Rhinus is offline
Echt een super film .
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:26
roman
roman is offline
dat kan niet!!!
Resevoir Dogs rocks!!
goeie cast en vooral erg cool verhaal
Oud 10-07-2002, 14:37
Desp
Desp is offline
tsss, Resevoir Dogs is juist echt een super film!!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:22
Wasp
Wasp is offline
Ik vond hem ook wel ok eigenlijk..
Wel anders dan ik had verwacht, maar wel een goed verhaal.
Oud 10-07-2002, 17:30
Retarded
Retarded is offline
Leuke muziek, goed verhaal, goed uitgewerkte karakters..... tis gewoon een goede film!
Oud 10-07-2002, 19:43
Verwijderd
Je hebt "misdaad", en je hebt "misdaad" met swung, allure en menschkeit.

Tsja, ik ken meer mensen die niet van 't laatste houden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:24
Arwyn
Arwyn is offline
Ik vond 't wel een goeie film. Ik had verwacht dat ik 'm nix aan zou vinden maar hij viel me 100% mee.
Oud 10-07-2002, 20:30
TeiZ
TeiZ is offline
RD is juist het BETERE werk van wat er in de videorekken ligt!
De Cast, soundtrack, verhaallijn... heerlijke film.

En dan nog met dat schamele budget waar QT het mee heeft vervaardigd, in 1 woord: "machtig"
Oud 10-07-2002, 23:07
Verwijderd
Reservoir is een hele goede film! Shame on you Redman
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 17:44
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Een originele verhaallijn, sterke dialogen, vakwerk van de acteurs en mooi gebruik van muziek. No complaints here.
Oud 11-07-2002, 17:59
disaster
disaster is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Een originele verhaallijn, sterke dialogen, vakwerk van de acteurs en mooi gebruik van muziek. No complaints here.
nix aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:16
poison girl
poison girl is offline
Reservoir Dogs is echt een goede film
Het mooiste stukje vind ik als Michael Madsen de oor van die politie agent afsnijd.
Alle Quentin Taratino films zijn eigenlijk wel gaaf!
Hij speelt altijd een klein rolletje in zijn films.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 22:01
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
poison girl schreef:

Alle Quentin Taratino films zijn eigenlijk wel gaaf!
Hij speelt altijd een klein rolletje in zijn films.
Altijd? Hij heeft er pas drie geregisseerd. En in Jackie Brown speelde hij niet. (nou ja, z'n stem is even te horen, als je dat mee wilt tellen)
Oud 13-07-2002, 10:52
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Redman schreef:
M'n broer vond het zo'n coole film dat ik hem maar gehuurd heb maar ik heb daar echt lopen slapen gewoon. Echt een saaie stomme film.. Een paar scenes zijn leuk maarja daar bleef het bij.
hoe weet je dat het een saaie film is terwijl je zegt dat je liep te slapen?

praat geen onzin das namelijk een ander forum.
Oud 13-07-2002, 11:07
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Altijd? Hij heeft er pas drie geregisseerd. En in Jackie Brown speelde hij niet. (nou ja, z'n stem is even te horen, als je dat mee wilt tellen)
-Jackie Brown
-Pulp Fiction
-Reservoir Dogs

Die 3? Dan heb ik Jackie Brown nog niet gezien. Waar gaat die over?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

hoe weet je dat het een saaie film is terwijl je zegt dat je liep te slapen?

praat geen onzin das namelijk een ander forum.

Sorry he volgende x post ik hem wel daar.. Ik hoop dat je et me kan vergeven..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 14:24
Spoeleh
Spoeleh is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:

3???
met kill bill erbij die hopelijk volgend jaar uitkomt (zal wel niet )
een aflevering ER, ja de ziekenhuis serie ja, een deel van de film four rooms en een 16 MM film heeft hij er 7

en verder heeft hij als (executive) producer nog een stuk of 7 films
de from dusk trio ofcourse en killing zoë als de bekendste

hij heeft verder ook nog een paar films geschreven waaronder Natural born Killers en true romance (prachtige slotscene! )
in totaal geloof ik ook een stuk of 7 films waar hij iig heeft meegewerkt aan het verhaal.

leukste rol waarin ik hem ooit heb zien spelen vind ik trouwens desperado.(de laatste waarin hij speelde was toch little nicky?)

Resevoir dogs is vind ik een geweldige film. de hele sfeer van de film zit er zoo goed in. leukste stukjes zijn het protesteren van mr. pink over zijn naam, het doorzeven van de politie auto en het oor verniel gebeuren vind ik.
Oud 13-07-2002, 16:48
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Spoeleh schreef:

3???
met kill bill erbij die hopelijk volgend jaar uitkomt (zal wel niet )
een aflevering ER, ja de ziekenhuis serie ja, een deel van de film four rooms en een 16 MM film heeft hij er 7

en verder heeft hij als (executive) producer nog een stuk of 7 films
de from dusk trio ofcourse en killing zoë als de bekendste

hij heeft verder ook nog een paar films geschreven waaronder Natural born Killers en true romance (prachtige slotscene! )
in totaal geloof ik ook een stuk of 7 films waar hij iig heeft meegewerkt aan het verhaal.
Weet ik, maar ik bedoelde avondvullende speelfilms.
Oud 13-07-2002, 17:24
Stevill
Stevill is offline
Desperado was ook grotendeels zijn werk

En Natural Born Killers blijft een van m'n favo films.
Oud 14-07-2002, 14:43
Uice
Uice is offline
Quintin Tarantino heeft wel meer dan drie films gemaakt... vergeet From dusk till dawn niet... daarin speelt ie trouwens een grote rol.
Oud 14-07-2002, 20:34
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Juice schreef:
Quintin Tarantino heeft wel meer dan drie films gemaakt... vergeet From dusk till dawn niet... daarin speelt ie trouwens een grote rol.
Ehm, we hebben het toch over regie? In het geval van FDTD was dat Robert Rodriguez.
Oud 16-07-2002, 02:00
p-chez
p-chez is offline
Reservoir Dogs is cool
Oud 18-07-2002, 18:46
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Redman schreef:
Dan heb je hem blijkbaar niet begrepen...
Kan zijn, iedereen zo zijn plafond he.
Of het is je genre niet...
Oud 18-07-2002, 18:47
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Tarentino heeft in Desperado ook een rolletje. Das echt te grappig gewoon!!! Met dan pisbier, hehehehe!!!!!
Oud 18-07-2002, 19:35
Verwijderd
klopt t trouwens dat er in die film (geen)een vrouw voorkomt??? ik moet m denk ik nodig maarehs kijken ondanks dat we m op videoband en dvd hebben
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 19:38
konflict
konflict is offline
Als je naar een film kijkt en je wilt er niet bij nadenken maar gewoon worden vermaakt, dan snap ik dat je er geen hol aanvond. Heb je er echter aandachtig naar gekeken, het verhaal gevolgd, gelet op het acteerwerk, de muziek en het camerawerk... hoe kon je 'm dan in godsnaam saai vinden!?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 20:52
Verwijderd
Stomme fatass chris penn, valt ie te vroeg neer! grmbl, grmbl
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 21:21
Diesel
Diesel is offline
Hoe kan iemand Reservoir Dogs nou slecht vinden, God almighty..... Reservoir Dogs hoort in de lijst van de beste misdaad films ooit.....
Oud 18-07-2002, 21:32
Rhinus
Rhinus is offline
Welke films zijn eigelijk vergelijkbaar met Reservoir Dogs? Want ik wil meer van "zo'n" films zien.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 23:17
TeiZ
TeiZ is offline
Begin eerst met jackie brown, want in 1 van je posts vertelde je dat je die nog niet kende...
En dat is een slechte zaak!
Oud 19-07-2002, 11:43
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Welke films zijn eigelijk vergelijkbaar met Reservoir Dogs? Want ik wil meer van "zo'n" films zien.
The Usual Suspects (Kevin Spacey)
Pulp Fiction (John Travolta)
L.A. Confidental (Russel Crowe)
Copland (Sylvester Stallone)
Memento (Guy Pearce)
Out of Sight (George Clooney)
Oud 19-07-2002, 13:21
Rhinus
Rhinus is offline
Danke TeiZ en Diesel .
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 01:10
Verwijderd
Heu, memento is niet echt van hetzelfde soort als Reservoir dogs hoor

Maareh verrek, is hte echt zo dat die Eddy (zo heet Chris penn toch in de film?) te vroeg neervalt? Misschien gewoon om de kogel te ontwijken?

*wil die scene opnieuw zien*
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Diesel schreef:

The Usual Suspects (Kevin Spacey)
Pulp Fiction (John Travolta)
L.A. Confidental (Russel Crowe)
Copland (Sylvester Stallone)
Memento (Guy Pearce)
Out of Sight (George Clooney)

Die films zijn wel echt super.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 11:58
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Heu, memento is niet echt van hetzelfde soort als Reservoir dogs hoor

Natuurlijk wel, het is allebei misdaad en ze hebben allebei een vreemd verhaallijn.... Het is gewoon een aparte film net als Reservoir Dogs.
Oud 20-07-2002, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Diesel schreef:

Natuurlijk wel, het is allebei misdaad en ze hebben allebei een vreemd verhaallijn.... Het is gewoon een aparte film net als Reservoir Dogs.
Toch vind ik het een rare vergelijking...In Memento komt niet het soort misdaad voor als in Reservoir Dogs. Verder hebben de verhaallijnen weinig in overeenkomst. Dat het allebei aparte films zijn, das waar, maar wel apart op een eigen manier.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 11:16
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Heb hem gister weer gekeken en ik heb een vraag.

Waarschijnlijk dezelfde die al keivaak is gesteld. En ik wist vroeger het antwoordt zelf en iedereen die het niet wist vond ik dom. Maaar ik heb die film in geen jaar meer gekeken dus ik ben het vergeten.

Hier komt ie: Bij de laatste schietscene, Mr Orange ligt op de grond. Mr White staat naast hem. Joe iets verder weg en Nice Guy Eddie aan de andere kant van Mr White naast Joe. Ze staan in een driehoek.
Joe houd een pistool op Mr Orange, Mr White houd een pistool op Joe en Nice Guy Eddie houd een pistool op Mr White.

Verder zit Mr Pink onder de schuinoplopende plaat achtig ding waar Mr Orange op ligt.

Dan opeens schiet iedereen en is iedereen dood. Mr Orange is gedood door Joe. Joe is gedood door Mr White en Mr White is gedood door Nice Guy. Maar door wie is Nice Guy afgeknalt?? Mr Orange had geen pistool en Mr Pink verstopte zich....

Hoe zit het?
Oud 22-07-2002, 12:02
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Heb hem gister weer gekeken en ik heb een vraag.

Waarschijnlijk dezelfde die al keivaak is gesteld. En ik wist vroeger het antwoordt zelf en iedereen die het niet wist vond ik dom. Maaar ik heb die film in geen jaar meer gekeken dus ik ben het vergeten.

Hier komt ie: Bij de laatste schietscene, Mr Orange ligt op de grond. Mr White staat naast hem. Joe iets verder weg en Nice Guy Eddie aan de andere kant van Mr White naast Joe. Ze staan in een driehoek.
Joe houd een pistool op Mr Orange, Mr White houd een pistool op Joe en Nice Guy Eddie houd een pistool op Mr White.

Verder zit Mr Pink onder de schuinoplopende plaat achtig ding waar Mr Orange op ligt.

Dan opeens schiet iedereen en is iedereen dood. Mr Orange is gedood door Joe. Joe is gedood door Mr White en Mr White is gedood door Nice Guy. Maar door wie is Nice Guy afgeknalt?? Mr Orange had geen pistool en Mr Pink verstopte zich....

Hoe zit het?
Joe richt op Mr Orange. White richt op Joe en Eddie richt op White. Joe schiet Orange. White schiet op Joe en daarna gelijk op Eddie en Eddie schiet dan terwijl hij wordt beschoten door White op White terug. Maar omdat Chris Penn een debiel is, valt hij net iets te vroeg op de vloer.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:14
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ok, thx.

Maar hoe weet je dat zo zeker dat White 2keer schiet... Ik heb het stuk 200 keer terug gespoeld en zie er niks van...
Ik geloof je wel alleen ik zie het niet...

En ja, ik vond Chris Penn ook niet echt overtuigend spelen...
Oud 22-07-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ok, thx.

Maar hoe weet je dat zo zeker dat White 2keer schiet... Ik heb het stuk 200 keer terug gespoeld en zie er niks van...
Ik geloof je wel alleen ik zie het niet...

En ja, ik vond Chris Penn ook niet echt overtuigend spelen...
Nou, een tijdje geleden zat ik er ook een tijdje mee. Rollo stuurde een stuk uit het script en daar stond het er in zoals ik het had verteld. Na het stukje een paar keer te hebben bekeken kan ikzelf alleen maar concluderen dat Chris Penn of een probleem heeft met z'n evenwicht of dat hij gewoon niet kan acteren. Waarschijnlijk allebei
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 14:20
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
CycLoner schreef:

Nou, een tijdje geleden zat ik er ook een tijdje mee. Rollo stuurde een stuk uit het script en daar stond het er in zoals ik het had verteld. Na het stukje een paar keer te hebben bekeken kan ikzelf alleen maar concluderen dat Chris Penn of een probleem heeft met z'n evenwicht of dat hij gewoon niet kan acteren. Waarschijnlijk allebei
Oud 22-07-2002, 21:31
Verwijderd
Maar na de schietpartij leven White en Orange nog (resp Keitel en Roth, beiden gewond) en als de politie komt vertelt Orange nog dat hij een agent is. Uit verdriet en wraak schiet White Orange dood, waarna hij wordt neergeknald door de politie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 10:30
king112
king112 is offline
Citaat:
Redman schreef:
het is opzich wel een goede film maar niet zo als iedereen zegt een superfilm vind ik.
vind films zoals amircan history x ,fight club ,snatch ,memento en goodfellas better
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 10:33
king112
king112 is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Desperado was ook grotendeels zijn werk

En Natural Born Killers blijft een van m'n favo films.
natural born killers?????
ja ze zin wel grappig om te zien die films van hem maar superfilms zijn het ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef:
Maar na de schietpartij leven White en Orange nog (resp Keitel en Roth, beiden gewond) en als de politie komt vertelt Orange nog dat hij een agent is. Uit verdriet en wraak schiet White Orange dood, waarna hij wordt neergeknald door de politie.
En Mr. Pink graait de pot mee :>

Zoeits kon je al weten in 't begin; Mr. Pink is de enige die niet tipt, ghe.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Echt een super film .
idd....

samen met
pulp fiction
american history x en
trainspotting

de beste films....
Oud 24-07-2002, 10:36
Rhinus
Rhinus is offline
Trainspotting, die moet ik ook nog eens kijken. Ik heb 'm al ooit thuis gehad en "Fear and loathing Las Vegas" ook. Maar ik heb ze beide niet helemaal gezien. Klote tentames ook.

Maar ik leen ze volgend jaar weer van een klasgenoot.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 14:19
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
zwaar goede film imo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten