Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 18:05
-Meisje-
-Meisje- is offline
Doen jullie dat wel eens in jullie relatie? Of vind je dat het niet kan? Vergeven en vergeten en er nooit meer over spreken?
Ik persoonlijk doet da soms wel Komt vooral doordat mijn vriend mij soms dingen kwalijk neemt die hij zelf doet/deed maar dan veel erger... (Hij wilt bv niet dat ik afspreek met andere jongens, maar is zelf wel is stiekem naar een meisje gegaan en heeft mij er toen mee bedrogen en dat hoort ie nog regelmatig)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 18:13
Angeles
Angeles is offline
Ik doe het niet, maar in jouw geval kan ik het me ook wel voorstellen, als mijn vriend mij bedrogen zou hebben en hij zou mij omgekeerd verbieden om met andere jongens om te gaan... maar dat is in mijn relatie nooit voorgekomen. Ik vind het zonde van mijn energie, wat gebeurd is is gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:29
Piccola
Piccola is offline
Heel soms gebeurt dat wel ja. Zoals jij al zegt: als hij mij iets verbiedt terwijl hij het zelf ook doet/deed dan begin ik daar wel weer over ja. Maar voor de rest proberen we het verleden te laten rusten!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:45
Verwijderd
Dat doe ik altijd
Ik onthou alle dingen, zelfs sommige woorden, die voor mij belangrijk zijn. Als hij dan iets doet wat met iets anders in tegenspraak is, herinner ik hem daaraan.
Maar ook als ik iets weet over exen ofzow, dan kan ik daar weleens een discussie over beginnen.
Ik ben best erg.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:17
Verwijderd
is bij ons weleens gebeurd ja.
ik heb in het begin het vertrouwen een beetje geschaad en na een tijdje kwam dat ene weer boven dus toen werd ik er weer mee geconfronteerd..ja das nie zo leuk, maar soms is het beter dingen weer effe naar boven te halen om het duidelijk uit te praten ofzo...anders blijft dat altijd onopgelost als een last hangen tussen de 2 personen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:13
zus en zo
zus en zo is offline
dat kan bij ons nog niet... en als t wel kan... ja, ach, als het relevant is...
Oud 10-07-2002, 22:49
lieve
lieve is offline
ik durf zelf ook wel eens oude dingen ophalen! Maar dat is toch normaal, denk ik! Af en toe, maar als je dat elke keer hij zijn mond open doet, terug iets uit de oude bak gaat halen,zou ik het toch vervelend vinden! Maar in jouw geval zou ik het ook doen!
Oud 10-07-2002, 23:12
little lady
little lady is offline
Ghehe, laatst nog, de vervelende ex uitgehangen..
Mijn exvriendje wil niet toegeven dat hij vreemd is gegaan, trwijl ik uit bepaalde bronnen ZEKER weet dat dat wel zo was..
Oud 11-07-2002, 10:01
sunflouwer
sunflouwer is offline
gebeurt wel eens jah, dat komt omdat als ik iets niet leuk vind wat hij doet, ik dat niet durf te zeggen. Dat komt pas na een paar maanden/ weken aan de orde, als ik het al heel vaak heb doordacht...
Oud 11-07-2002, 10:01
Tsoenami
Tsoenami is offline
ja, doe ik ook weleens, maar meestal is dat gewoon om hem een beetje te plagen en bedoel ik er eigenlijk niet echt iets mee
Oud 11-07-2002, 10:14
PardonMe
PardonMe is offline
Er is eigenlijk nooit iets tussen ons geweest ofzo waar ik m aan zou kunnen herinneren, want zo lang gaan we nog niet (5 maanden)..
Maar er zijn wel dingen waar we elkaar mee plagen.. Dan heeft hij een keer een vage opmerking gemaakt ofzo en die gooi ik later naar m terug, of andersom..
Of als een van ons een keer een vage actie heeft uitgehaald...
Maar is gwoon plagen, kunnen we allebei goed tegen en het is niet confronterend..
Oud 11-07-2002, 15:47
girl18
girl18 is offline
we halen geen oude koeien uit de sloot die zijn te zwaar..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:51
punkyfish
punkyfish is offline
heel soms, maar dat is dan niet persé bedoeld om de ander er mee aan te vallen, meer om ondersteuning te geven bij argumenten oid...
Oud 12-07-2002, 10:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hij vraagt mij altijd dingen over mijn verleden met andere jongens. Hij zegt dat als ie het weet, hij het beter kan verwerken. Ikzelf doe dat dus niet, ik hoef NIKS over zijn verleden te weten, want ik ben bang dat ik daar niet mee kan leven. Ik weet al te veel, bijvoorbeeld met hoeveel meiden hij het heeft gedaan. Nou, ik zeg je: dat wilde ik nièt weten....
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:40
-Meisje-
-Meisje- is offline
Offtopic: Met hoeveel?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 16:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Offtopic: Met hoeveel?
Dat wil je écht niet weten, geloof me...
Enne, 'k denk ook niet dat hij het apprecieert als ik dat hier ga vertellen... Ik zou me er ook voor schamen als ik een heel leger in bed had gehad...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:36
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Eigenlijk gebeurt dat bij onze relatie gelukkig nooit.. de meeste dingen die hij of ik geflikt hebben willen we niet meer aan terug denken.. ik denk ook neit dt je dat te vaak moet doen, is niet goed.. brengt alleen maar haat in je relatie en het kan zijn at je dan onzeker wordt of de ander niet meer vertrouwd omdat je dan te veel denkt aan wat er in het verleden gebeurt is..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:59
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik doe dta weleens maar kan k beter niet doen want meestal komen ew dan uit op t onderwerp exen....en das voor allebei niet luek...maar ja
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 20:34
romytjuh
romytjuh is offline
mijn vriend doet dat wel eens..
begint hij over de manier waarop we elkaar ontmoet hebben
was niet echt geslaagd zal ik je zeggen want ik stond toen zeer voor lul
Oud 18-07-2002, 20:37
Gothic
Gothic is offline
Ik onthoud (bijna) alles... Dus ik kan denk ik wel eens dingen terug ketsen en evt nog gebruiken... Ja ik denk dat ik dat wel zou doen, anders iig denken
Oud 18-07-2002, 21:40
_koetje_
_koetje_ is offline
*buuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeee*

-xxx-
Oud 18-07-2002, 23:03
Verwijderd
Citaat:
_koetje_ schreef:
*buuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeee*

-xxx-
Waar sláát dit op?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 07:48
_koetje_
_koetje_ is offline
kweenie.....ma 'k heb geen relatie dus weet ik geen antwoordt!!!

i am sorry

-xxx-
Oud 19-07-2002, 08:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik doe het eigenlijk wel altijd
Ik heb er ook een hekel aan dat mensen zeggen dat het geweest is en er dus niet meer toe doet Dat snap ik nooit helemaal. Waarom je negatieve dingen die iemand gedaan heeft, niet meer boven mag halen, maar de positieve dingen schijnen wel altijd gezegd te mogen worden.
Als je ergens onenigheid o.i.d. over hebt, dan vind ik het logisch dat sommige dingne daarvan ook een voorgeschiedenis hebben en dat die voorgeschiedenis er best bijgehaald mag/kan worden.

als iemand het nu nog snapt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten